Mischien dyslexie ? Niet aan gedacht zeker voor je iemand uitlacht ?hondahornet wrote:+100IkDeSlaapkop wrote:Als ze toch besluiten het te zeggen hoop ik dat ze interpunctie en duidelijke alinea's gebruiken.need for speed wrote:
maar de meesten denken hetzelfde als mij
maar zeggen het nie
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
Post by IkDeSlaapkop »
Dit doet me nu spontaan denken aan Flesch/Douma.Christ D. wrote:Mischien dyslexie ? Niet aan gedacht zeker voor je iemand uitlacht ?hondahornet wrote:+100IkDeSlaapkop wrote: Als ze toch besluiten het te zeggen hoop ik dat ze interpunctie en duidelijke alinea's gebruiken.
In ieder geval: Ik lach niemand uit, ik wijs gewoon op het feit dat het moeilijk/ambetant te lezen is. Ik heb 2 jaar een vriendin met dyslexie gehad. Soms maakte ze ongelooflijk lange zinnen zonder interpunctie, maar om de 5 woorden een nieuwe regel beginnen voor een nieuw woord heb ik haar, noch anderen weten doen.
In ieder geval: het ging hier over veldrijden... on-topic?
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Christ D. wrote:Juist. Sven Nys is den besten !!!IkDeSlaapkop wrote: In ieder geval: het ging hier over veldrijden... on-topic?
Mee ei kunde lache....
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het veldrijden vandaag was weer een piste parcour en dus vrij saai
sven nys die een verkeerde bandenkeuze maakt als enige precies
dat hij voor het wk maar de juiste banden kiest 
sven nys die een verkeerde bandenkeuze maakt als enige precies
[quote="yajop"][quote="wihameke"]Nys moest wisselen naar rhino's en stybar die met slicks rijd én wint...
Vuil van M. wuyts dat hij juist dat nu niet vertaalde na het intervieuw met stybar
Maar vandaag was het gewoon een wegrit, gem. van bijna 30 km/uur[/quote]
Maar M. Wuyts is dan ook een ziekelijke fan van Nys, hij kroop erin als hij mocht.[/quote]
Eender hoe, Wuyts kent geen zak van koers, of het nu op de weg is of op het veld. Heb sterk men vragen omtrent hoe ze die daar op die stoel hebben gekregen. Veel commentators lullen, maar hij is toch de lulkoning, want een beetje neutraliteit en kennis van zaken mag toch wel. Algoed dat ge zijn gezever niet hoort als ge naar de cross zelf gaat in levende lijve. Ze zetten er beter Mark Janssens op met een co-commentator, maar ja .....
Vuil van M. wuyts dat hij juist dat nu niet vertaalde na het intervieuw met stybar
Maar vandaag was het gewoon een wegrit, gem. van bijna 30 km/uur[/quote]
Maar M. Wuyts is dan ook een ziekelijke fan van Nys, hij kroop erin als hij mocht.[/quote]
Eender hoe, Wuyts kent geen zak van koers, of het nu op de weg is of op het veld. Heb sterk men vragen omtrent hoe ze die daar op die stoel hebben gekregen. Veel commentators lullen, maar hij is toch de lulkoning, want een beetje neutraliteit en kennis van zaken mag toch wel. Algoed dat ge zijn gezever niet hoort als ge naar de cross zelf gaat in levende lijve. Ze zetten er beter Mark Janssens op met een co-commentator, maar ja .....
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
een gelukkig is er nog de joséTITTYMAN wrote:Eender hoe, Wuyts kent geen zak van koers, of het nu op de weg is of op het veld. Heb sterk men vragen omtrent hoe ze die daar op die stoel hebben gekregen. Veel commentators lullen, maar hij is toch de lulkoning, want een beetje neutraliteit en kennis van zaken mag toch wel. Algoed dat ge zijn gezever niet hoort als ge naar de cross zelf gaat in levende lijve. Ze zetten er beter Mark Janssens op met een co-commentator, maar ja .....yajop wrote:Maar M. Wuyts is dan ook een ziekelijke fan van Nys, hij kroop erin als hij mocht.wihameke wrote:Nys moest wisselen naar rhino's en stybar die met slicks rijd én wint...
Maar vandaag was het gewoon een wegrit, gem. van bijna 30 km/uur
als ge weet welke fouten da die maakt tijdens de live
maar daar erger ik mij allang nimmer aan is ook maar ne mens
al eens naar die engelsen gehoord
of diene dikke hollander