Putte tussen Heist o/d Berg en Mechelen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Mattijs
Mountainbiker

Post by Mattijs »

De route mag dan in men achtertuin liggen ik zou ze alleen nog rijden als het twee weken geregent heeft. En dan is er volgens mij nog niet veel aan. F1-parcours
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Vandaag nog eens gaan rijden in Putte. Het feit dat de asfalt hier en daar al een beetje begint uit te slijten, maakt het al net een ietsie pietsie interessanter #-o .
Je moet toegeven, van mtb is hier weinig sprake. Wel vind ik het een rustige omgeving om in te rijden.
styntjes
Mountainbiker

Post by styntjes »

zelfs ons moemoe rijd diee tocht met haar vriendinne
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

styntjes wrote:zelfs ons moemoe rijd diee tocht met haar vriendinne
En kan je ze volgen? :-D
King Margi
Mountainbiker

route regio duffel en rumst

Post by King Margi »

Heeft er iemand soms een idee hoe het zit de de geplande mtb route's in de streek van duffel en rumst.

Grtz,
scurry
Mountainbiker

Re: route regio duffel en rumst

Post by scurry »

King Margi wrote:Heeft er iemand soms een idee hoe het zit de de geplande mtb route's in de streek van duffel en rumst.
Grtz,
Tot op heden nog niets veronderstel ik. Ik rijd in die omgeving en heb nog nergens iets opgemerkt...
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Vandaag nog eens de volledige route gereden. De sneeuw zorgde ervoor dat het toch een beetje interessant werd :P . Wel serieus onderuit geschoven, morgen zal men dij bont en blauw zijn :P .

Het poortje aan de achterkant van het Weyneshof is terug open. Het pijltje stuurt je wel nog rechtdoor, maar je kan er dus terug door (de andere pijltjes staan er nog). Niet dat dit veel meerwaarde bied, maar elke stukje off-road telt hé :P .
Mattijs
Mountainbiker

Post by Mattijs »

tip voor de mensen uit de omgeving. Gewoon gaan rondrijden op Beerzelberg. Daar zitten zotte stukken in. Of het nu mag of niet weet ik eigenlijk nog altijd niet. Bovenaan de "berg" (ja toch het hoogste punt van de provincie) aan de taverne staat op het bord geen verbodsbord voor fietsers. Beneden staan er soms wel borden verboden voor fietsers. Een eventuele boete kan je dus aanvechten. 8)

Zitten leuke klimmetjes in, straffe afdalingen en ik kan mij er toch een dikke twintig minuten op amuseren.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Mattijs wrote:tip voor de mensen uit de omgeving. Gewoon gaan rondrijden op Beerzelberg. Daar zitten zotte stukken in. Of het nu mag of niet weet ik eigenlijk nog altijd niet. Bovenaan de "berg" (ja toch het hoogste punt van de provincie) aan de taverne staat op het bord geen verbodsbord voor fietsers. Beneden staan er soms wel borden verboden voor fietsers. Een eventuele boete kan je dus aanvechten. 8)

Zitten leuke klimmetjes in, straffe afdalingen en ik kan mij er toch een dikke twintig minuten op amuseren.
Ik dacht dat er beneden ook geen bord stond "Verboden fietsers".
Dus het domein is toegankelijk voor mtb-ers :-)

Beerzelberg is inderdaad een leuke speeltuin, goed als je eens een in het rood wilt gaan, je haalt zonder moeite 400hm op een kleine 10km (natuurlijk vaak dezelfde klimmetjes doen)
Mattijs
Mountainbiker

Post by Mattijs »

Dan rijd je wel een aantal toertjes. Ik vind dat handig want ik ben van bij mij thuis op een klein tien minuutjes ter plaatse.
Post Reply