Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SanderRs
Mountainbiker

Post by SanderRs »

Dat van die stock getuigt al niet van al te veel respect #-o
snap u reactie compleet ... maar als ge honderd keer bijna omver zijt gereden door volk da langsvliegt zonder wat te zeggen
dan krijgt ge hetzelfde gedacht!

het respect moet in 1e plaats kome van de mensen die langs u doorkomen.
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

SanderRs wrote:

snap u reactie compleet ... maar als ge honderd keer bijna omver zijt gereden door volk da langsvliegt zonder wat te zeggen

ken da
maar dit ken ook nog van vroeger
er zijn er ook die u zien afkomen een als ge ze wilt voorbij gaan gaan die juist versnellen want ge moest hun eens voorbij rijden hé
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

need for speed wrote:
SanderRs wrote:

ken da
er zijn er ook die u zien afkomen een als ge ze wilt voorbij gaan gaan die juist versnellen want ge moest hun eens voorbij rijden hé
je hebt ook van die gasten die altijd volle petrol passeren ... maar wel om de 5 voeten een pauze inlassen :)
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

l3m4nt wrote:
need for speed wrote:
SanderRs wrote: snap u reactie compleet ... maar als ge honderd keer bijna omver zijt gereden door volk da langsvliegt zonder wat te zeggen

ken da
je hebt ook van die gasten die altijd volle petrol passeren ... maar wel om de 5 voeten een pauze inlassen :)
Zo staat er op het einde ook 25 per uur op den teller he. :lol:
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

l3m4nt wrote:
need for speed wrote:
SanderRs wrote: snap u reactie compleet ... maar als ge honderd keer bijna omver zijt gereden door volk da langsvliegt zonder wat te zeggen

ken da
Of ze wachten op hun gezelschap...? Lijkt toch niet zo onwezenlijk?
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

Dit weekend stond ik te fotograferen in Herentals...Veel lachende gezichten gezien :lol: , geen gevloek, geen geschreeuw naar elkaar :wink: Het ging daar blijkbaar allemaal heel gemoedelijk. Heren lieten dames voor, of was het nu andersom andersom?.. #-o Zou dat dat zijn omdat ze op de foto gingen? :roll: :-D Als dat zo is, heb ik de oplossing! Zet achter elke bocht een fotograaf... :-D :-D :-D
Misschien kan een beetje humor hier wel wat voor sfeer zorgen..Ik weet het, het is zeker niet altijd eenvoudig, maar als ik jullie zie rijden, dan heb ik wel respect voor datgene wat jullie doen/kunnen hoor. Zo..En nu tied veur een pafke. 8)
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

fotograaf wrote:Dit weekend stond ik te fotograferen in Herentals...Veel lachende gezichten gezien :lol: , geen gevloek, geen geschreeuw naar elkaar :wink: Het ging daar blijkbaar allemaal heel gemoedelijk. Heren lieten dames voor, of was het nu andersom andersom?.. #-o Zou dat dat zijn omdat ze op de foto gingen? :roll: :-D Als dat zo is, heb ik de oplossing! Zet achter elke bocht een fotograaf... :-D :-D :-D
Misschien kan een beetje humor hier wel wat voor sfeer zorgen..Ik weet het, het is zeker niet altijd eenvoudig, maar als ik jullie zie rijden, dan heb ik wel respect voor datgene wat jullie doen/kunnen hoor. Zo..En nu tied veur een pafke. 8)
+1 ...maar voor de pafke: -1 :lol:
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

blackie wrote:
fotograaf wrote:Dit weekend stond ik te fotograferen in Herentals...Veel lachende gezichten gezien :lol: , geen gevloek, geen geschreeuw naar elkaar :wink: Het ging daar blijkbaar allemaal heel gemoedelijk. Heren lieten dames voor, of was het nu andersom andersom?.. #-o Zou dat dat zijn omdat ze op de foto gingen? :roll: :-D Als dat zo is, heb ik de oplossing! Zet achter elke bocht een fotograaf... :-D :-D :-D
+1 ...maar voor de pafke: -1 :lol:
100% juist! Maar ik ben niet zo ne straffe gast zoals jullie, helaas.:( Ik zou het ook niet moeten doen :wink:
Vandyck R.
Mountainbiker

Re: fietsbel

Post by Vandyck R. »

---jakke--- wrote:Koop u gewoon een fietsbelleke is zo makkelijk (kost 2.5euro) :).
ting ting ting.........ting ting ting............
+1 ik hebbet erop staan maar heb dat nooit nodig :p ik ben zo nen tragere :oops:
De Wreter
Mountainbiker

Re: fietsbel

Post by De Wreter »

Vandyck R. wrote:
---jakke--- wrote:Koop u gewoon een fietsbelleke is zo makkelijk (kost 2.5euro) :).
ting ting ting.........ting ting ting............
+1 ik hebbet erop staan maar heb dat nooit nodig :p ik ben zo nen tragere :oops:
Nie vergeten dat er ook nogal wat doven en slechthorenden MTB'en !
Post Reply