Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

bijna alles is uitgepijld , behalve een paar motten hier geen regen gehad dus zal het zondag zeker de droogste editie worden sinds lang (o) (o) (o)
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Het lijkt eindelijk es een editie te gaan worden, waar géén zondvloed aan vooraf is gegaan. We hebben zelfs de ganse week kunnen uitpijlen en 'belinten' met droge kop en droge voeten, en da's al sinds mensenheugenis geleden. We hebben dan ook alle mogelijke off-road die we de voorgaande jaren reeds in gedachten hadden, nu effectief kunnen inpassen in de tocht. Het wordt dus een onuitgegeven editie.
We kunnen zelfs weer es door de achtertuin en het privé-bosje van onze ondervoorzitter crossen. Een unicum.
De tocht doet trouwens in totaal 20 privé-doortochten aan, die jaarlijks enkel en alleen voor deze tocht toegankelijk zijn.
We klokken af met in totaal 31 off-road stroken (bijna 25 km off-road) op de grootste afstand (bijna 46 km) . Tel daarbij nog flink wat hellingskes en kuitebijtertjes (Klerken ligt 42 m boven de zeespiegel) , en dat weet/voel je het wel.
De tocht begint pas ècht na de eerste bevoorrading.
De derde en laatste (jenever) bevoorrading voor de 34km en 45 km, bevindt zich op 1 km van de finish.
Tot zover deze lezing. :-D
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ Voetje :
als je inpikt aan 't Verbrande, is de tocht ongeveer 7 km ver. Er is dan nog geen splitsing geweest.
Als je de 26 km volgt, kom je 1 bevoorrading tegen.
Als je de 35 km of 45 km volgt, kom je twee bevoorradingen tegen, en in de slotkilometer zelfs nog een extra 'speciale' bevoorrading.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Het wordt inderdaad een limited edition. Eentje die ik in mijn 4 jarige carrière als Erika's Baaiker nog nooit heb mee gemaakt [-o< [-o< [-o< .
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

vertrek va de grysperre trein om 7u15 in gits Om tegen 8u te klerken aan de start te staan.
zal ik wel op kop rijden. Jullie moeten mij dan simpel weg volgen.
ti mo 15 a 16km van hier

Greetzzzz
Stef
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Bon, dit kunnen we niet missen hé, speciaal vanuit het Pajottenland naar Klerken!

Een 'limited edition' van Erika = DOEN 8)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

jägermeister wrote:
KUBA wrote:
follow wrote:ik zal zeker aanwezig zijn maar het zal maar voor de kleine toer zijn :-D
Ik moet heel zeker gewassen en gestreken zijn tegen 11u30 wegens nieuwjaarsverplichtingen GVD :evil: moetn ze da nu juist nu doen op zukke mooie TT ben er niet goed van
Hela [-X [-X , doe gij maar den groten toer , k'zalle kik u dan wel helpen wassen en tjetten zal u wel strijken , tegen ten elven blinkt ge weer gelijk ne spiegel :lol: :lol:
Wassen??? Hij zal niet vuil zijn als ie thuis komt. Jullie kunnen hem zo rechtstreeks in zijn kostumeke schuiven :-D :wink: :-D #-o
In zijn tentje bedoel je :P :P :P
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Manza wrote:
tjetten bloelink wrote:kurt jurgen wassen doe je geern ee !!!!
Aaaahhhhh..... Dat gaat er zo aan toe bij de grysperres ...

Nu kan ik jullie tocht niet meer rijden met dezelfde gevoelens als 10 minuten geleden hé 8) :-D
Manza, als je wil, kan je ons altijd ne keer vergezellen e. Maar dan zijt gij wel den deze die onze zeep gaat oprapen ze. :P
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

de wes wrote:
Manza wrote:

Nu kan ik jullie tocht niet meer rijden met dezelfde gevoelens als 10 minuten geleden hé 8) :-D
Manza, als je wil, kan je ons altijd ne keer vergezellen e. Maar dan zijt gij wel den deze die onze zeep gaat oprapen ze. :P
VELOREK :roll:
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

de wes wrote:
Manza wrote:

* En hoe was't vandaag?
* Vrij vettig !!!
* Euhm ... neen 'k bedoelde de toertocht, niet in de douches
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Mogow zeg ... vetzakjes
Post Reply