ik crash in zijn plaats ,alst lastig is, rij ik voor en val ik in zijn plaats en dan weet hij waar hij moet oplettenSD2E wrote:Bedoel je bij mijn fiets?madskatingcow wrote:Geen schrik dat bij een crash de remhendels in het frame terechtkomen, of gaan ze er net over ?
Als ik crash en mijn stuur slaat zo ver dan zullen ze er tegenkomen ja, maar dat is bij al mijn fietsen zo en toch nog niks tegengekomen.
'k leg mij ook maar zelden neer
SHOW YOUR 29ER
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
erwin.91 wrote:Lime greenDirty Daddy wrote:BTW...het geel van Specialized = Lime green,is echt wel fluo geel
beschrijving van de speci site
Getoond in: Gloss Flo Yellow/Black
Ge moet het kleurke van de fiets in de link die je aangeeft eens naast zo ne fluo gele zetten dan ga je zien dat er een serieus verchil op zitDirty Daddy wrote:erwin.91 wrote:Lime greenDirty Daddy wrote:BTW...het geel van Specialized = Lime green,is echt wel fluo geel
beschrijving van de speci site
Getoond in: Gloss Flo Yellow/Black
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... nuItemId=0
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Das toch ne epic 29 er, ik vind deze kleuren combinatie nergens terug op hunne site. Is dat een model van 2011 misschien ?Zombiker wrote:Dat geel is echt wel ferm! 'k Ben al aan't twijfelen of ik hem ook niet ga bestellenStalen Worm wrote:![]()
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Jan the Man
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet9 kermit met Lefty, Niner RIP9 Tang, Singular Swift rigid
Post by Jan the Man »
Ik schat hem tussen de 10 en 11 kilo.BelAir_500 wrote:hoeveel weegt u fiets " jan the man" ?
Ciao,
Jan
[/URL]