Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Reflex wrote:
vannoli wrote:Ik rij laatste 3edities op Ralph en bijna overall doorgefietst ,2stukken waren te vettig maar daar reed niemand

Nu met de Furious Fred aan de start ,ideaal om behendigheid te leren
Ga je toch niet menen dat je in deze modder met een FF gaat rijden hé? Nou succes in de afdalingen :-D
Heb de laatste weken al modder genoeg gezien in afdalingen en nog steeds niet gevallen en doorgereden waar de meeste stil stonden met de banden vol modder

Altijd leuk om al slierend naar beneden te vliegen
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

vannoli wrote:
Reflex wrote:
vannoli wrote:Ik rij laatste 3edities op Ralph en bijna overall doorgefietst ,2stukken waren te vettig maar daar reed niemand

Nu met de Furious Fred aan de start ,ideaal om behendigheid te leren
Ga je toch niet menen dat je in deze modder met een FF gaat rijden hé? Nou succes in de afdalingen :-D
Heb de laatste weken al modder genoeg gezien in afdalingen en nog steeds niet gevallen en doorgereden waar de meeste stil stonden met de banden vol modder

Deze modder? Vorig jaar viel het héél goed mee. Hopelijk laten ze dit jaar ook terug de vettigste stroken links liggen. Heynsdale had je de keuze en was dan ook het vettigste stuk van de tocht.
En ivm grip, de maat van de banden doet er ook iets toe hoor :lol:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

prideandglory1891 wrote:
vannoli wrote:
Reflex wrote: Ga je toch niet menen dat je in deze modder met een FF gaat rijden hé? Nou succes in de afdalingen :-D

Deze modder? Vorig jaar viel het héél goed mee. Hopelijk laten ze dit jaar ook terug de vettigste stroken links liggen. Heynsdale had je de keuze en was dan ook het vettigste stuk van de tocht.
En ivm grip, de maat van de banden doet er ook iets toe hoor :lol:
Heynsdale zit er terug in, en je zal terug de mogelijkheid hebben om te kiezen.
De vettigste stroken nemen we niet (zoals vorig jaar).
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

aj kwak wrote:
Heynsdale zit er terug in, en je zal terug de mogelijkheid hebben om te kiezen.
De vettigste stroken nemen we niet (zoals vorig jaar).
thx voor de tip. Ik herinner me dit van een tochtje eerder dit jaar. Het was er toen ook zeer vettig. Opletten dus zondag dat we de goede richting kiezen. :)
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Voor degene die houden van het betere winter mtb werk, is heynsdale een MUST!
Voor de rest is er omleiding :lol:
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ja da stuk in Heynsdale is bijna niet te doen. Maar, 't is not done om dat stuk niet te doen :lol: :lol:
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

rijd iedereen dat stukje? ik ben van plan om af te komen voor de 25 km omdat ik smiddags verwacht wordt op een etentje maar deze bijna thuis tocht niet links kan laten liggen
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik vertrek voor de 55 en een volle gas te geven, 8u staan wij daar, wie wil mag aansluiten(gewaarschuwd voor de snelheid é :p )
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

zefii wrote:ik vertrek voor de 55 en een volle gas te geven, 8u staan wij daar, wie wil mag aansluiten(gewaarschuwd voor de snelheid é :p )
Voor de rest blijft je wel beschaafd hé :lol: Veel plezier, ik geniet wel van de tocht en de omgeving op mijn vrije Zondag :-D
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

zefii wrote:ik vertrek voor de 55 en een volle gas te geven, 8u staan wij daar, wie wil mag aansluiten(gewaarschuwd voor de snelheid é :p )
Wij zullen ook rond dat uur starten voor de 55, maar niet volle gas want tis winter :)
Post Reply