Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje2
Mountainbiker

Re: Vaux-sur-Sûre

Post by patje2 »

Offshore wrote:Mij nog maar eens door Patje laten overhalen voor een verre autorit richting diepe zuiden. De organisatie had de zwaarste modderstroken uit het parkoers gehaald. Al bij al goed berijdbaar, Vaux-sur-Sûre ligt immers op een golvend plateau zodat de hoogteverschillen niet al te hevig zijn. Van start tot finish in fijne stuifsneeuw gereden.
Aan de bevoorrading horen we zowel van twee bikers die net vóór ons arriveerden, als van een andere die net na ons van de fiets stapte, dat everzwijnen hun pad hadden gekruist. Ik heb amper één armzalige veldmuis gezien (of was het een bosmuis ?). Boezemt Patje die arme varkens angst in, of ben ik het ?
Mijn teller stopt op 29 niterides in 2011.
Hoe zit dat met Patje en Jinba Ittai ?
Was inderdaad een mooi ritje zowel met de auto als met de bike.
Mijne teller stop op 50 nightrides ik denk dat dit er lang zal staan als record op 1 jaar.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

petruske wrote:wanneer mogen we een lijst van nachttochten en datums ervan,voor 2012 verwachten of komt die er niet
groetjes

Vandaag nog eens rond gesurft op het net, met als gevolg de kalender 2012 is weer iets langer geworden

6/1 Rotem(meeting)x
24/2 Bellefontaine x
25/2 Papignies en Chimay
9/3 Rekkem
24/3 Esbeek (NL)
13/4 Erneville
14/4 Rilaar
20/4 Hotton (tijdrit) x en Seviscourt
4/5 Beheme Leglize x
16/6 Ellezelles
3/8 Vlezenbeek
17/8 Arville
7/9 Freylange x, Libin en Bouillon x
14/9 Gavere
21/9 Hamoir
5/10 Tourpes
12/10 Seneffe
27/10 Eerbeek (NL) x
31/10 Vierset-barse-modave
9/11 Afligem
Deze met een x achter heb ik nog niet gereden dus staan dit jaar voor mij op het te rijden lijstje
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

thanks voor de lijst van de nacht tochten ,kan ik al wat rekening houden met het werk zodat ik eventueel vrij kan nemen
groetjes
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

een vraagske,gaat bazel in maart nog door( avondrit),vindt er nergens wat van terug
groetjes
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

petruske wrote:een vraagske,gaat bazel in maart nog door( avondrit),vindt er nergens wat van terug
groetjes
Ik denk dat deze nog wel zal doorgaan maar hier was verleden jaar ook vrij laat iets van terug te vinden. Vorig jaar was er ook nog Estainbourg in februari Gondrignies en Bazel in maart. Maar de lijst zal zeker nog aangroeien in de loop van het jaar. En ik beweer zeker NIET dat ze dat allemaal zijn. Maar echt veel meer zullen het er niet zijn :lol:
In londerzeel is er in maart ook nog een meeting maar er is nog geen datum voor.
mdegio
Mountainbiker

Post by mdegio »

Stabroek 'vrij' modderig? Die lange strook was gewoon trappen met de voeten volledig onder water :-D

In elk geval goed geamuseerd daar. Volgend jaar zeker terug.
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bellefontaine

Post by Offshore »

Zijn er nog gekken die het in hun hoofd hebben gehaald om eind februari in Bellefontaine te gaan nitebiken? Dan kunnen we eventueel carpooling organiseren.
Offshore
Mountainbiker

Post by Offshore »

@ Patje
Op 8 juni 2012, om 21u45 : 3de rando des Lampistes te Escaudain (Noord-Frankrijk).
Die moeten we opnieuw doen, hé Patje ! Dat was de rit met de groene fluo markering op de grond (en in het gras...).
Vorig jaar waren alle deelnemers drijfnat door een hevig onweer aan het einde van de tocht, behalve Patje... Hij had iedereen uit de wielen gereden en stond al onder de douche...
Offshore
Mountainbiker

Post by Offshore »

patje2 wrote:
petruske wrote:een vraagske,gaat bazel in maart nog door( avondrit),vindt er nergens wat van terug
groetjes
Ik denk dat deze nog wel zal doorgaan maar hier was verleden jaar ook vrij laat iets van terug te vinden. Vorig jaar was er ook nog Estainbourg in februari Gondrignies en Bazel in maart. Maar de lijst zal zeker nog aangroeien in de loop van het jaar. En ik beweer zeker NIET dat ze dat allemaal zijn. Maar echt veel meer zullen het er niet zijn :lol:
In londerzeel is er in maart ook nog een meeting maar er is nog geen datum voor.
Bazel : 17 maart 2012
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

oke thanks is aangeduid in mijn boekje
groetjes
Post Reply