sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Een ritje op het strand is plots wat minder saai :wink:

Normaal hinkel ik van de dijk naar het natte strand, moet daar, opletten om niet in de verkeerde strook terecht te komen, en hinkel na een paar km's terug, met de sandman :drunk:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Hoe zit dat eigenlijk met de prijzen en levertijden? Is daar al iets meer over geweten?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

nothing 's impossible wrote:Een ritje op het strand is plots wat minder saai :wink:

Normaal hinkel ik van de dijk naar het natte strand, moet daar, opletten om niet in de verkeerde strook terecht te komen, en hinkel na een paar km's terug, met de sandman :drunk:
Uwe nickname doet u alle eer aan.
Elke keer als ik een filmpje van u zie, krijg ik meer en meer en meer RESPECT !!! =D> =D>
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

freezy wrote:Hoe zit dat eigenlijk met de prijzen en levertijden? Is daar al iets meer over geweten?
We hebben de mock-up van de PDF brochure van de Hoggar op een paar details na goedgekeurd, ik verwacht dat we morgen de definitieve versie doorgestuurd krijgen van het grafisch bureau.
De mensen die hem aangevraagd hebben kunnen die dus morgen of overmorgen in hun mailbox zien verschijnen.
Bestellen kan dan direct, een Hoggar geleverd krijgen kan dan normaal gezien binnen de week na ontvangst voorschot.
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Komt er hier ook een link of moeten we hem echt aanvragen?
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

jupke wrote:Komt er hier ook een link of moeten we hem echt aanvragen?
D-day voor de website is de 15e januari, op de website gaat natuurlijk ook alles komen - misschien niet alles direct gereed de 15e, maar toch al heel wat. Maar als je de PDF aanvraagt heb je het al wat eerder :-D.

Op 27 januari is er de grote persvoorstelling in De Schorre, Boom. In de namiddag hoofdzakelijk voor de pers, in de avond nog eens samen met de presentatie van de Crocodile Trophy en de Alpen Tour 2012. Je kan dan ook testrijden met de bikes op een rijtechnisch straf parcours van ongeveer 3 km - in samenwerking met Lupine :drunk:.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

knappe mailing!!!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

De eerste dikband fully ?

Image
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

benieuwd hoe goed die achtervering nog werkt met de relatief hoge onafgeveerde massa op dat achterwiel.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

De onafgeveerde massa is net kleiner vergeleken met een klassieke fully, de band neemt de kleine en middelgrote oneffenheden vlot op als de banden niet loeihard staan.

Die achtervering moet net zoals de voorvering niet fijn aanspreken, ze moet enkel de zware klappen opvangen!
Een elastomeerblokje is in principe genoeg.
Post Reply