Zo 15/01/2012 Kluisbergen :: VTT Toertocht door de Vlaamse A

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CT veteraan
Mountainbiker

Post by CT veteraan »

In het begin kan het heel druk zijn en vooral tussen 8.30 en 9.00u staat er soms een lange rij staan aan te schuiven, zo wordt het meer gespreid.
De vroege vogels kunnen om 7.30u al rustig inschrijven en in afwachting eventueel nog een koffie drinken.
Moorwroeter
Mountainbiker

Post by Moorwroeter »

Iemand suggesties rond banden keuze?

Noby Nick ? Dirty Dan...

Alvast bedankt
Velda Cycling
Mountainbiker

Post by Velda Cycling »

Over de bandenkeuze ga ik mij niet uitspreken, weet alleen dat de bike achteraf weer proper zal zijn. Hier wordt immers de afspuitstand van Velda Cycling gebruikt :lol:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

nice,nog eens een vtt in de buurt op een zondag, ill be there! :drunk:
K1
Mountainbiker

Post by K1 »

Moorwroeter wrote:Iemand suggesties rond banden keuze?

Noby Nick ? Dirty Dan...

Alvast bedankt
Iets dat past bij uw nickname :wink:
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Ik rij laatste 3edities op Ralph en bijna overall doorgefietst ,2stukken waren te vettig maar daar reed niemand

Nu met de Furious Fred aan de start ,ideaal om behendigheid te leren
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ik kijk ook weeral uit naar deze tocht. 't Zal voor de verandering weer vrij zwaar zijn. :wink:
Organisatie zal wel weer dik in orde zijn.

Ik rij sinds de regen met 2.0 Michelin Wild Grip'r en heb er een zeer goed gevoel bij.
Velgen tubeless gemaakt zodat het risico op lek rijden minimaal is. Geen goesting om in de blubber ne binnenband te steken.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

vannoli wrote:Ik rij laatste 3edities op Ralph en bijna overall doorgefietst ,2stukken waren te vettig maar daar reed niemand

Nu met de Furious Fred aan de start ,ideaal om behendigheid te leren
Ga je toch niet menen dat je in deze modder met een FF gaat rijden hé? Nou succes in de afdalingen :-D
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Kijk er ook naar uit, vooral omdat het één van de 'minst vettige' edities van de laatste jaren lijkt te worden. 8)
Vorig jaar hier niet kunnen rijden wegens val de dag ervoor #-o
De twee edities ervoor waren redelijke ploetertochten.
Parcours ziet er ook iets minder zwaar uit (minder hm, geen waals grondgebied), maar er is nog genoeg om ons uit te leven denk ik.
Deze namiddag gezien dat de Kluis zelf al heel wat 'droger' ligt dan 2 weken terug, maar enkel in het begin en op het einde wordt hier gereden.
Zal rond 9 uur daar starten als de grote meute al weg is. Met fietske naar ginder voor hopelijk een leuke 'streekrit'.
Brugse Racer
Mountainbiker

Post by Brugse Racer »

Zondag komen wij met een (beperkte) delegatie Brugse Racers af naar deze mooie TT.

Zaterdag gaan we met de club ook al richting Oost-Vlaanderen om daar de Bloso-routes van Ronse en Kluisbergen af te rijden. Om jullie gerust te stellen, wij zullen zeker de (allicht reeds) uitgepijlde tracks van de TT niet afrijden. Wij zouden niet willen dat bepaalde privéstukken van de TT zouden verdwijnen door ons toedoen. Als we dus al op de tracks van de TT zouden terechtkomen zal dit puur te maken hebben met het feit dat die zouden gelijk lopen met de paden van de Bloso-routes :wink:
Post Reply