Toen ik de 3de keer naar boven reed waren ze ook het materiaal aan het opruimen.
Maar goed dat er 2 foto's zijn want op de eerste sta ik niet goed op
Bij mij doet de link naar de foto's het niet. Nog iemand met dit probleem?saiko wrote:Ik sta er 2 keer op bij de terril.
Toen ik de 3de keer naar boven reed waren ze ook het materiaal aan het opruimen.
Maar goed dat er 2 foto's zijn want op de eerste sta ik niet goed op
Post by rony_rabijns »
zo kan je er ook naar toe:fotograaf wrote:Bij mij doet de link naar de foto's het niet. Nog iemand met dit probleem?saiko wrote:Ik sta er 2 keer op bij de terril.
Maar goed dat er 2 foto's zijn want op de eerste sta ik niet goed opMss ligt het aan mij, zou kunnen...Helaas, ik kan 'klikken' wat ik wil, maar hij verbind niet door.
Bedankt !rony_rabijns wrote:zo kan je er ook naar toe:fotograaf wrote:Bij mij doet de link naar de foto's het niet. Nog iemand met dit probleem?saiko wrote:Ik sta er 2 keer op bij de terril.
Maar goed dat er 2 foto's zijn want op de eerste sta ik niet goed opMss ligt het aan mij, zou kunnen...Helaas, ik kan 'klikken' wat ik wil, maar hij verbind niet door.
https://picasaweb.google.com/BEVERCROSS ... anuari2012
www.dabbers.be
Jullie site werd doorgelinkt door VTT en Toertochtenrony_rabijns wrote:zo kan je er ook naar toe:fotograaf wrote:Bij mij doet de link naar de foto's het niet. Nog iemand met dit probleem?saiko wrote:Ik sta er 2 keer op bij de terril.
https://picasaweb.google.com/BEVERCROSS ... anuari2012
www.dabbers.be
Post by frits motaar »
Het is altijd leuk om te weten dat anderen van je werkt kunnen genieten.koenvgn wrote:heb zonet filmpje ook eens kunnen bekijken van Frits Motaar... Ronduit schitterend gemaakt. Kunnen nie anders als dit als een promotiefilmpje beschouwen naar volgend jaar toe!![]()
Heel erg bedankt Frits!!!