Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers zijn te downloaden www.tinyurl.com/6ea3gdq
huh van deze foto's heb ik geen besef. ik weet dat er op 2 plaatsen een foto genomen is. 1ste op een kort hellingske en de andere op een iets langere helling door die in zijn fluo vestje waar er ook een bordje stond dat er op 200m een foto was. maar deze plaats... zie je ook aan men hoofd :)
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

swiff wrote:
timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers zijn te downloaden www.tinyurl.com/6ea3gdq
huh van deze foto's heb ik geen besef. ik weet dat er op 2 plaatsen een foto genomen is. 1ste op een kort hellingske en de andere op een iets langere helling door die in zijn fluo vestje waar er ook een bordje stond dat er op 200m een foto was. maar deze plaats... zie je ook aan men hoofd :)
Den dien me zen fluor jekske :wink: was die van MTB you en die foto's van de bovenste link, waarda ge geen besef van hedde..da zijn ze :-D
Twas afzien he? 8)
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

drikkie wrote:jammer dat er 9 pagina gevuld worden met randinformatie (wel of geen bloso, regen of geen regen, ik kom wel, ik kom niet, etc ...) en slecht 1 tot nu toe met verslagen van de tocht zelf :oops: :oops:

Zelf ben ik in Putte een prachtige toer gaan rijden maar ik lees graag de commentaren van de andere tochten (info voor volgende jaren?)
Hier kun je een verslag lezen.. http://vtttoertochten.wordpress.com/201 ... eelnemers/
Maar, Putte verdient idd respect. :wink:
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

Hier kunnen jullie een paar foto's bekijken die in Herentals zijn genomen. Geeft je een idee hoe ze er ongeveer uitzien op mtb you
https://picasaweb.google.com/1032598586 ... anuari2012#
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

fotograaf wrote:
swiff wrote:
Den dien me zen fluor jekske :wink: was die van MTB you en die foto's van de bovenste link, waarda ge geen besef van hedde..da zijn ze :-D
Twas afzien he? 8)
Ja was effe doorbijten.zeker als je voor 30 gaat en de 46 perongeluk doet.
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

swiff wrote:
fotograaf wrote:
swiff wrote: huh van deze foto's heb ik geen besef. ik weet dat er op 2 plaatsen een foto genomen is. 1ste op een kort hellingske en de andere op een iets langere helling door die in zijn fluo vestje waar er ook een bordje stond dat er op 200m een foto was. maar deze plaats... zie je ook aan men hoofd :)
Twas afzien he? 8)
Ja was effe doorbijten.zeker als je voor 30 gaat en de 46 perongeluk doet.
:-D :-D :-D
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

Speedy G. wrote:
swiff wrote:het was in dik in orde maar blijkbaar moet ik van in het begin al een splitsing gemist hebben? heb geen splitsing gezien in het begin. de eerste splitsing dat ik gezien heb was waar alles op de boom hing en 17 km naar rechts was. al de rest naar links. gestart voor de 30km om toch tegen de middag thuis te kunnen zijn maar uiteindelijk 50km gedaan (doet een beetje pijn als beginner) maar dit is idd een plekje om te onthouden. juist wat ver voor mij om af en toe eens naartoe te gaan. volgend jaar terug met een betere conditie
De eerste splitsing was beneden aan dat ronde punt helemaal in't begin van de tocht aan de parking. 45 en 60km moesten rechtdoor en de rest moest daar al rechtsaf over het asfalt om zo het militair domein te omzeilen.
brakkeman wrote:Iemand uitslag van tombola?

Of moesten de winnaars ter plaatse zijn?
Tombola hing uit met namen dus vermoed dat je aanwezig moest zijn om je prijs af te halen. Ik had alleszins niets.
Ben ook niet meer gaan kijken voor die tombola. Zal moeten lukken zeker... Was al moe genoeg en dan nog es 30min staan aanschuiven voor fietsken te kuisen. Dus dat ik mijn splitsing gemist heb is de fout van men makkers die zeker een uur vroeger dan mij thuis waren. Ze wisten dat ik de 30 ging doen maar toch sturen ze mij rechtdoor in het begin. Smeerlappen he.
v706641
Mountainbiker

Post by v706641 »

het was een goede tour
fiets afspuiten vond ik minder voor zoveel rijders 2 hoge druk en 2 lagere druk is mijn enige min puntje
stavros9
Mountainbiker
Location: nen antieke Trek, afstammend ver uit de vorige eeuw!!

Post by stavros9 »

ik vond het een leuke TT ook al lag ik na ongeveer 500 meter al den eerste keer ne faceplant te doen... nadat mijne maat voor mij zonder waarschuwing acuut bodemonderzoek ging doen....

Effe een vraag. WAAR stonden de pijltjes van de respectievelijke afstanden, want die heeft iedereen dat ik het gevraagd heb, blijkbaar gemist. Aan de bevoorrading had ik 28 km(en nog wel paar meer denk ik ,want teller is effe uitgevallen na mijne crash) en toen had ik nog steeds geen pijltje tegen gekomen.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

swiff wrote:
Speedy G. wrote:
swiff wrote:het was in dik in orde maar blijkbaar moet ik van in het begin al een splitsing gemist hebben? heb geen splitsing gezien in het begin. de eerste splitsing dat ik gezien heb was waar alles op de boom hing en 17 km naar rechts was. al de rest naar links. gestart voor de 30km om toch tegen de middag thuis te kunnen zijn maar uiteindelijk 50km gedaan (doet een beetje pijn als beginner) maar dit is idd een plekje om te onthouden. juist wat ver voor mij om af en toe eens naartoe te gaan. volgend jaar terug met een betere conditie
De eerste splitsing was beneden aan dat ronde punt helemaal in't begin van de tocht aan de parking. 45 en 60km moesten rechtdoor en de rest moest daar al rechtsaf over het asfalt om zo het militair domein te omzeilen.
brakkeman wrote:Iemand uitslag van tombola?

Of moesten de winnaars ter plaatse zijn?
Tombola hing uit met namen dus vermoed dat je aanwezig moest zijn om je prijs af te halen. Ik had alleszins niets.
Ben ook niet meer gaan kijken voor die tombola. Zal moeten lukken zeker... Was al moe genoeg en dan nog es 30min staan aanschuiven voor fietsken te kuisen. Dus dat ik mijn splitsing gemist heb is de fout van men makkers die zeker een uur vroeger dan mij thuis waren. Ze wisten dat ik de 30 ging doen maar toch sturen ze mij rechtdoor in het begin. Smeerlappen he.
Het goeie is wel dat je dan wel het militair domein gereden hebt ... :-)
Post Reply