Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

Tijdens de herfstvakantie opnieuw een hele week in de omgeving van Houffalize doorgebracht. 8) Alle parcours zijn de revue gepasseerd. Ze lagen er allemaal heel goed bij en de pijltjes waren OK, het was enkel opletten voor de jacht (staat in Houffalize goed aangegeven welke parcours vrij zijn).

6 blijft top, en ook 3 en 2 krijgen mijn voorkeur. 8)
5, 4 en 1 zijn mooi maar minder uitdagend.
Addo
Mountainbiker

Post by Addo »

Wij zouden volgende week woensdag naar houffa vertrekken...dat zou voor ons de 1ste x zijn,als er sneeuw ligt word er niet gereden zeker? of hoe gaat dat daar in z'n werk?

mvg
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Addo wrote:Wij zouden volgende week woensdag naar houffa vertrekken...dat zou voor ons de 1ste x zijn,als er sneeuw ligt word er niet gereden zeker? of hoe gaat dat daar in z'n werk?

mvg
tuurlijk wel, niemand verbied je van te biken in de sneeuw....is vooral "anderse" fun :wink: maar ook veel lastiger #-o
Addo
Mountainbiker

Post by Addo »

blubberduck wrote:
Addo wrote:Wij zouden volgende week woensdag naar houffa vertrekken...dat zou voor ons de 1ste x zijn,als er sneeuw ligt word er niet gereden zeker? of hoe gaat dat daar in z'n werk?

mvg
tuurlijk wel, niemand verbied je van te biken in de sneeuw....is vooral "anderse" fun :wink: maar ook veel lastiger #-o
Ik had dezelfde vraag naar info@houffalize gestuurd en die raden ten strengste af dan te biken omdat het dan te gevaarlijk zou zijn,maar we zien wel enkele cm kan gen kwaad he ;-))
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

Als er sneeuw ligt zou ik met de 1, 4 of 5 beginnen.
De meer technische parcours zoals de 6 zouden wel eens heel gevaarlijk kunnen zijn als er sneeuw ligt. :roll:
Addo
Mountainbiker

Post by Addo »

Wivo wrote:Als er sneeuw ligt zou ik met de 1, 4 of 5 beginnen.
De meer technische parcours zoals de 6 zouden wel eens heel gevaarlijk kunnen zijn als er sneeuw ligt. :roll:
Ok thx ;-)
sublover
Mountainbiker

Post by sublover »

Kan iemand eens het oude wb parkoer posten, dit puur uit interesse.
Alvast bedankt.
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

sublover wrote:Kan iemand eens het oude wb parkoer posten, dit puur uit interesse.
Alvast bedankt.
als je de groene route (6) volgt passeer je het WB parcours ergens op een paar km van het einde, kun je dan even tourke op doen
coasterx
Mountainbiker

kaarten van MB-routes in H.

Post by coasterx »

Hello,

hebben jullie een idee waar ik aan een kaartje kan raken van de verschillende MB-routes die vertrekken in H?

Wij logeren in Achouffe en het zou interessant zijn om daar aan de dichtst passerende ronde aan te pikken.

Groeten, Jeroen
lucky7
Freelance medewerker

Re: kaarten van MB-routes in H.

Post by lucky7 »

coasterx wrote:Hello,

hebben jullie een idee waar ik aan een kaartje kan raken van de verschillende MB-routes die vertrekken in H?

Wij logeren in Achouffe en het zou interessant zijn om daar aan de dichtst passerende ronde aan te pikken.

Groeten, Jeroen
De groene(6)passeert in Achouffe.In H bij de VVV hebben ze een kaart en als je wat rondsurft hier dan kan je er ook vinden denk ik.
Post Reply