Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Vorig jaar hier voor het eerst gereden i.p.v. Kluisbergen en mij goed bevallen.
Waarschijnlijk hier dit jaar opnieuw aanwezig :-D
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Brede Boskanter wrote:Na de jaarlijkse souper van gisteravond wordt deze rit voor veel boskanters de eerste van het nieuwe jaar .Traditiegetrouw verwacht ik hier een 30-tal leden aan de start .Aan meester Ric en zijn kompanen om ons nogmaals te verrassen maar daar twijfelen we niet aan .De eerste lading start rond kwart na acht, de rest rond 9u .Hopelijk een drogere week en tot zondag .@ mayohagar : De jaarlijkse Boskantrijdersrit wordt dit jaar weer een week-end en gaat door op 14 en 15 juli .We verwachten je daar .Groeten .
Mocht het op 15 januari toch zwaar bewolkt zijn. Toch zullen er lichtblauwe plekjes zijn op de toppen van de Klerkense heuveltjes. Niet de blauwe lucht die door de wolken breekt maar wel onze buren ' de Boskantrijders' uit Westrozebeke.

Bienvenue =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Last edited by jägermeister on Sun 08 Jan 2012 21:26, edited 1 time in total.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

mountainbiker66 wrote:Vorig jaar hier voor het eerst gereden i.p.v. Kluisbergen en mij goed bevallen.
Waarschijnlijk hier dit jaar opnieuw aanwezig :-D
Hoi Mountaibiker66,

Je aanwezigheid en je positieve reactie over het parcours ligt me nog fris in het geheugen. We zijn blij dat dat je terug aan ons denkt =D> :wink: . Ik en mijn vrouwke hebben onlangs nog Oudenaarde en zijn 'Ronde van Vlaanderen' museum bezocht.

Alvast (terug) welkom
Grtz

rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Nog vergeten te vermelden bij de opening van deze Topic :
° Fietsverhuur is voorzien. Telefoon nr 051 - 78 04 90 (Tillo Martin, de fietsenboer himself) , of tel 0497 - 571162 (voorzitter Rik C)
° Voor de twee grootste afstanden is op 1 km voor de finish een jenever-traktaat voorzien. Er wordt geklonken op de gezondheid van Erika, die dit jaar haar plechtige communie doet (12de editie van onze tocht) , en ter dezer gelegenheid naar goeie gewoonte actief is achter de bar, in de zaal. Vergeet vooral niet haar te proficiateren !
° En, weliswaar naast de kwestie, maar toch : Allemaal gezien dat onze Klerkense cyclocrosser Gianni Vermeersch, vandaag netjes vice-Belgisch kampioen is geworden bij de Beloften, in Hooglede-Gits ! ! Wij preuts zulle op 'onzen kleinen' hier in Klerken. Je ziet dat van hier ! !
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanavond al eens de weersvoorspellingen nagekeken. Het ziet er hoopvol uit. Weinig nattigheid in de loop van de week en voor volgend weekend. Dat belooft
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

jägermeister wrote:
Brede Boskanter wrote:Na de jaarlijkse souper van gisteravond wordt deze rit voor veel boskanters de eerste van het nieuwe jaar .Traditiegetrouw verwacht ik hier een 30-tal leden aan de start .Aan meester Ric en zijn kompanen om ons nogmaals te verrassen maar daar twijfelen we niet aan .De eerste lading start rond kwart na acht, de rest rond 9u .Hopelijk een drogere week en tot zondag .@ mayohagar : De jaarlijkse Boskantrijdersrit wordt dit jaar weer een week-end en gaat door op 14 en 15 juli .We verwachten je daar .Groeten .
Mocht het op 15 januari toch zwaar bewolkt zijn. Toch zullen er lichtblauwe plekjes zijn op de toppen van de Klerkense heuveltjes. Niet de blauwe lucht die door de wolken breekt maar wel onze buren ' de Boskantrijders' uit Westrozebeke.

Mogen het ook zwart met rode vlekjes zijn op de toppen van den Klerkense hueveltjes? Als 't goed is :roll: :roll: dan mag je ook een Grysperre trein verwachten :bounce: :bounce: :bounce:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kheb hier op mijn comuniezielke beloofd aan rik c dak ging komen,lijk alle joere é.En wat ee ze get voor are comunie......ne vélo?????
spetteraere
Mountainbiker

Post by spetteraere »

jägermeister wrote:

Het rood van De Spetters zal natuurlijk ook aanwezig zijn bij onze buren in Klerken :bounce: :bounce: :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Absolute aanrader ! De beste vettige stroken uit de streek + specialekes =D> =D> =D>
Veel plezier want zelf ben ik

Image
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Eindelijk !! De Heuveltjes van Erika !! Ik sta al 11 maanden en 3 weken op de wacht om deze weer te rijden =D> .
Mijne vélo snakt naar het schitterende parcours ( en ik naar die prachtige serveuze's :wink: ). Ieder jaar gooien die gasten ons een mooie rit voor de wielen. Het 2e weekend van januari is al voor enkele jaren ver gereserveerd 8) . Maar euh,......die laatste bevoorading,..... krijgen de Forumbikers een dubbele portie #-o :lol: . Enne,... da van die serveuze's was niet voor te lachen hoor [-X .

@Traxer: Herstel maar vlug want de Franse tochten komen in zicht. Ge komt toch naar den aprés zekers in Klerken.
Last edited by filiep72 on Mon 09 Jan 2012 22:02, edited 1 time in total.
Post Reply