Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

Dickie wrote:
drikkie wrote:jammer dat er 9 pagina gevuld worden met randinformatie (wel of geen bloso, regen of geen regen, ik kom wel, ik kom niet, etc ...) en slecht 1 tot nu toe met verslagen van de tocht zelf :oops: :oops:

Zelf ben ik in Putte een prachtige toer gaan rijden maar ik lees graag de commentaren van de andere tochten (info voor volgende jaren?)
Das in alle topics zo hé :wink: .
Imo waren er deze zondag 2 tt'n waar je niet door honderden meters modder moest dabben en dat waren Herentals en wsl Putte.
Qua type parcours zijn deze tochten ook aan elkaar gewaagd.
Door de goede ervaring van Poederlee de 26ste, koos ik deze keer opnieuw voor de Herentalse zandgrond.
Enkel op de boswegen met mogelijk autoverkeer lag een laagje spatmodder.
Slechts op een paar plekjes kon ik de schijfremmen horen schuren en van de blokjes is ook niets weg, voor mij een indicatie van een goeie ondergrond.
MM...Lees het verslagje op VTT en Toertochten(google maar)...Mag niet linken hier ivm de voorwaarden van dit forum. :(
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

Hanzzer wrote:een parel van een toertocht ,prima !
modder viel heel goed mee .

er was nog iemand anders als mtb you foto's aan het trekken , waar kunnen we deze foto's vinden ?
Was iemand van de Wielerbond Vlaanderen, misschien moet je eens op hun site gaan kijken? :wink:
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

fotograaf wrote:

er was nog iemand anders als mtb you foto's aan het trekken , waar kunnen we deze foto's vinden ?
Was iemand van de Wielerbond Vlaanderen, misschien moet je eens op hun site gaan kijken? En op 'VTT en Toertochten'(ff googlen) staan een paar voorbeeldfoto's op van Herentals.:wink:
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

fotograaf wrote:
fotograaf wrote:

Was iemand van de Wielerbond Vlaanderen, misschien moet je eens op hun site gaan kijken? En op 'VTT en Toertochten'(ff googlen) staan een paar voorbeeldfoto's op van Herentals.:wink:
niet direct iets gevonden
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

swiff wrote:
fotograaf wrote:
fotograaf wrote: Was iemand van de Wielerbond Vlaanderen, misschien moet je eens op hun site gaan kijken? En op 'VTT en Toertochten'(ff googlen) staan een paar voorbeeldfoto's op van Herentals.:wink:
Dit is de link met het verhaaltje en een paar foto's(10 denk ik) Morgen komen ze op mtb you http://vtttoertochten.wordpress.com/201 ... eelnemers/
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

fotograaf wrote:
swiff wrote:
fotograaf wrote:
Dit is de link met het verhaaltje en een paar foto's(10 denk ik) Morgen komen ze op mtb you http://vtttoertochten.wordpress.com/201 ... eelnemers/
ow deze pagina had ik wel gezien. morgen dan eens kijken

bedankt

https://plus.google.com/photos/10325985 ... banner=pwa
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Super tochtje =D> =D> =D> aan de organisatie, vooral het militair domein is een enorme speeltuin dat veel te weinig bereden mag worden :wink:
tocool wrote:Allemaal goed geblosood zien ik.

Man man, slechts 2 maanden lid van het forum en 50% van uw (12)berichten kritiek op bloso parcours. Ik hoop dat uw jeugdige leeftijd een excuus mag zijn, want het verstand komt met de jaren . . . Dan is er misschien nog hoop #-o
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

Bulls69 wrote:Super tochtje =D> =D> =D> aan de organisatie, vooral het militair domein is een enorme speeltuin dat veel te weinig bereden mag worden :wink:
tocool wrote:Allemaal goed geblosood zien ik.

Man man, slechts 2 maanden lid van het forum en 50% van uw (12)berichten kritiek op bloso parcours. Ik hoop dat uw jeugdige leeftijd een excuus mag zijn, want het verstand komt met de jaren . . . Dan is er misschien nog hoop #-o
Ach, je hebt er altijd zo een paar van die gasten tussen. Hij mocht willen dat hij zo iets uit de grond kon stampen. Je moet het maar doen. Wat mij betreft mogen ook de moderators wat aandachtiger kijken, wie wat schrijft hier. Op de Toertocht Putte forum staat ook al iemand die zo minachtig doet over Herentals...Waar is tegenwoordig het respect? Iedereen die wat doet, hoe klein of groot,..jullie verdienen allemaal een groot compliment. Alle organisatoren van een tocht, hier(Hrtls) of elders..Grote bewondering voor jullie, en vooral voor organisaties zoals BLOSO. Gelukkig zijn ze er nog.. =D>
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

1720 deelnemers...Dat zegt genoeg zeker? :lol:
Er wordt op fora enorm veel gek*kt, de organisatoren weten dat gerust allemaal te relativeren :wink:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers zijn te downloaden www.tinyurl.com/6ea3gdq
Post Reply