Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

jammer dat er 9 pagina gevuld worden met randinformatie (wel of geen bloso, regen of geen regen, ik kom wel, ik kom niet, etc ...) en slecht 1 tot nu toe met verslagen van de tocht zelf :oops: :oops:

Zelf ben ik in Putte een prachtige toer gaan rijden maar ik lees graag de commentaren van de andere tochten (info voor volgende jaren?)
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Top tochtje =D> Tot volgend jaar !
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

ferm tochtje, zeker met het militair domein erin.

Spijtig dat het zo vroeg op de tocht al was. Het was lang geleden dat ik met m'n SS hardtail een mtb tochtje gereden had en de overstap van de fully was toch even wennen.
Weinig comfort, maar 1 versnelling en platformpedalen :-?

Maar in ieder geval tot de volgende keer (als het militair domein er terug in zit)
bve
Mountainbiker

Post by bve »

=D> =D> =D>

Zeer goed gedaan ==> doe zo voort

=D> =D> =D>

wat is de lijst van de Tombola.

Ben gaan kijken en heb niets gezien :-?

Zoals erder vermeld was er een stel wielertoer....... die mij van de baan reden.
En ze reden niet eens de 65 Km :lol: :lol:
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Prachtige tocht!! Militair domein in Grobbendonk is altijd ne +, perfect georganiseerd. Bedankt mannen :-D
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Deze tocht wordt in de openingspost volledig terecht een klassieker genoemd, dat gevoel heb ik zeker na m'n eerste deelname =D>

Pluspunten waren parkeergelegenheid, vlot inschrijven, het parcours met vooral dat militair domein, de bevoorrading, al was ze zonder fruit maar wel lekkere soep,

Min enkel het feit dat er gevaarlijke wegen moesten gekruist worden zonder overstekers. Ik weet het, de biker draagt nog steeds altijd en overal verantwoordelijkheid voor z'n eigen veiligheid en die van anderen, maar toch draagt dat zeker bij tot het comfort.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

drikkie wrote:jammer dat er 9 pagina gevuld worden met randinformatie (wel of geen bloso, regen of geen regen, ik kom wel, ik kom niet, etc ...) en slecht 1 tot nu toe met verslagen van de tocht zelf :oops: :oops:

Zelf ben ik in Putte een prachtige toer gaan rijden maar ik lees graag de commentaren van de andere tochten (info voor volgende jaren?)
Das in alle topics zo hé :wink: .
Imo waren er deze zondag 2 tt'n waar je niet door honderden meters modder moest dabben en dat waren Herentals en wsl Putte.
Qua type parcours zijn deze tochten ook aan elkaar gewaagd.
Door de goede ervaring van Poederlee de 26ste, koos ik deze keer opnieuw voor de Herentalse zandgrond.
Enkel op de boswegen met mogelijk autoverkeer lag een laagje spatmodder.
Slechts op een paar plekjes kon ik de schijfremmen horen schuren en van de blokjes is ook niets weg, voor mij een indicatie van een goeie ondergrond.
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Ben zelf van de streek vond het veel beter dan vorig jaar en zoveel bloso zat er ook niet in michien 50% dat is voor vlaanderen weinig . Michien nog een tip als je met een crosser bent moet je die niet in u nek zwieren als je naar boven loopt er is nog volk ,bij een man was het in zijn gezicht .Tip voor de mensen erachter trek zijn snelspanner open zodat zijn wiel eruit valt dan zal hij wel twee keer nadenken voor hij iemand verwond.
treker
Mountainbiker

Post by treker »

knap gedaan van de organisatie hadden zelf een mat gelegd op de gladde brug in het kamp =D> =D> =D> =D>
sennevh
Mountainbiker

Post by sennevh »

inderdaad, dik ok ! heb wel hetzelfde gedacht bij 1 oversteek waar het geweldig druk was... daar had best nog 1 seingever gestaan. en het militair domein lag er geweldig goed bij... =D>
Post Reply