Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dewulft
Mountainbiker

Post by dewulft »

De man die de foto's stond te maken langs het spoor in lissewege was ik.

Door breuk aan de fiets kon ik jammer genoeg niet deelnemen, waardoor ik men morgen maar gevuld heb met wat foto's maken van mede bikers.

Hier zijn ze de foto's
https://plus.google.com/u/0/photos/1011 ... 8049?hl=nl
boana
Mountainbiker

Post by boana »

Damse Duivels :evil: honden kwamen, zagen en keerden tevreden terug naar huis na een mooie rit. Proficiat met jullie organisatie, was niets op aan te merken =D> =D> =D>
BUSDUVEL
Mountainbiker

Post by BUSDUVEL »

Hallo

Prachtige organisatie, Perfecte bevoorrading ( een voorbeeld ) zeer mooie rit met de nodige lastigheid. Bedankt
Groeten
BUSDUVEL :evil:
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-D =D> =D> =D> Bravo voor deze organisatie, een prachtparcours met alles erop en eraan, alles was prima in orde, tot volgend jaar met nog meer bikers, =D> =D> =D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

eerste deelname,om eerlijk te zijn ,het eerste deel voor 1 bevoorraading vond ik iets te veel ploeteren om van ver naar ier te komen ........maar na de bv was het veel beter berijdbaar en vele mooie stroken met techniek in ,dus toch zeker geen spijt van dak hier geweest ben en vooral de organisatie is een voorbeeld ,zekers voor zoon kleine club.tot naoste joare.
brecht krulle
Mountainbiker

Post by brecht krulle »

dewulft wrote:De man die de foto's stond te maken langs het spoor in lissewege was ik.

Door breuk aan de fiets kon ik jammer genoeg niet deelnemen, waardoor ik men morgen maar gevuld heb met wat foto's maken van mede bikers.

Hier zijn ze de foto's

hoe kan je die fotos eigenluk opladen op m pc da lukt me luk nie
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

Op de foto staan, rechtermuisknop en 'afbeelding opslaan als' kiezen does the trick :-D
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

dewulft wrote:De man die de foto's stond te maken langs het spoor in lissewege was ik.

Hier zijn ze de foto's
Bedankt hiervoor =D>
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

tipi wrote:
Op de foto staan, rechtermuisknop en 'afbeelding opslaan als' kiezen does the trick :-D
Mooie foto's, maar wel van heel lage kwaliteit :-). Nuja, we kunnen ook niet alles hebben, de rit zelf was dik in orde :-)
Post Reply