Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Top organisatie in Kemmel,met zo veel regen van de laatste dagen toch een mooi parkoer samengesteld.
Zelf bij pech (kettiingkreuk) waren ze er als de kippen bij om de ketting te herstellen =D> =D>zodat we in geen tijd weer weg waren.
Kado's tot volgend jaar :bounce:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

=D> =D> =D> =D> genoten van deze tocht tesamen met fakteurke gekozen voor de 45 km met inderdaad veel klimstroken in op het asfalt . Maar liever dat dan in de file te staan aanschuiven en te voet naar boven moeten stappen in het slijk !
See ya
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Vanmorgen aangezet met bikersteven , met de regenvest aan goed genoeg om mij na 5 km op te blazen op de monteberg. De 45 km afgehaspeld en toch nen gemiddeld van 18,9. De onverharden lagen er zeker goed bij, enkel deze bij splitsing zwarteberg was goed gladdig. Was geslaagd tochtje. Bevoorading top , organisatie ook.

Http://www.facebook.com/mountainbikesport
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Merci voor de mooie rit vandaag 70 Km (gem 19,4)vlot te berijden (als de wandelaars (met bike)opzij wilde gaan natuurlijk.
Nogmaals bedankt aan organisatie. =D>
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

heb vandaag eens de wegrit komen proeven, vind dit een geslaagd alternatief voor zij die het wat rustiger aan willen doen, maar toch nog zwaar genoeg ze wees gerust . :wink:

genoten van de rustige wegen die er hier en daar wel wat minder proper bijlagen maar dat is helaas normaal deze tijd van het jaar.

wel leuk idee van de parcours zo nauw samen te laten lopen, met als enige nadeel dat ik mij schaamde tussen al die "echte venten" met hun mtb. :oops: :lol: :lol:
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

vandaag voor de 11de maal afgezakt naar Kemmel. Ook deze keer gekozen voor de langste afstand (67 km). Heel mooi parcours niettegenstaande het weer van de laatste dagen. Waarschijnlijk 1 pijltje gemist op de Catsberg zodat ik de 2de bevoorrading gemist heb. Zodoende was het ver tussen mijn 2 bevoorradingen (35 km!). Mij geamuseerd!
Toch 65 km op mijn teller met een avs van 20.
wel benieuwd naar het aantal deelnemers vandaag en de hoogtemeters op de rit van 65 km. Heeft er daar iemand een idee van?
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Mijn vijfde deelname aan deze tocht. Het was toch eventjes schrikken deze morgen toen het regende...volgens buienradar (een paar dagen geleden geraadpleegd) zou het een droge dag worden. Ook bij het binnenrijden van Kemmel miezerde het. Vertrokken samen met Ivan, Ria en Luckyluc en het regenjasje mochten we al direct wegbergen. Gelukkig. Na drie weken inactiviteit (buiten wat gestoei in de sneeuw met bijhorende gastronomische activiteiten) was het bang afwachten hoe de conditie zou zijn, maar al bij al viel dit goed mee. Heel wat hoogtemeters, maar steeds goed berijdbaar (tenzij het geijzeld of gesneeuwd heeft) dankzij de parcourskeuze. Er zit dan ook wel wat baan in de tocht, maar de afwisseling met leuke off-roadstroken zorgt ervoor dat het boeiend blijft. De Kodo's weten ook perfect hoe je een tocht moet organiseren. Bovendien kan ik mijn vrouw nog een klein papiertje overhandigen, waardoor dit een tocht is waar ik verplicht moet naar terugkomen. Een ideale tocht om de conditie weer wat op peil te brengen of te onderhouden en een leuke start van een nieuw mountainbikejaar. Bedankt en tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D>
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

35.7 km welgeteld op de garmin!
Van deze keer gekozen voor de wegrit (op de mtb) en 't was zeker lastig genoeg eerst de wind en dan de bergzone
't was tiptop inorde! :lol:
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

Vanmorgen 8u20 vertrokken met nog wat antibiotica in mijn lijf van dagen ervoor, voor de 65km, lichtjes aan het motregenen maar was snel voorbij.

Alles goed berijdbaar, mooi parcours, goeie bevoorradingen, kortom perfect.

Om 11u30 aangekomen na 67.5km, met 1216 hm's.

Proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar!
touchdown women
Mountainbiker

Douches

Post by touchdown women »

Graag nen spiegel bij de vrouwen in de douches en nen tv in de zaal voor naar de BK veldrijden te zien, dan moeten we niet op een ander gaan kijken
Post Reply