Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daniel
Mountainbiker

Post by Daniel »

Ik ook met vraagtekens aan de toer begonnen. Verleden jaar opgegeven aan de eerste bevoorading (koud, nat.........) Nu een prachtige tocht gereden. Dikke proficiat aan de organisatie.

VOOR FLIP DE FLIPPER SPOEDIG HERSTEL !!!!!!!!!!!!!!!!!
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ik kan alleen maar beamen wat hierboven allemaal geschreven staat: toprit!
bedankt aan alle mensen van de organisatie.
tot volgend jaar.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik begin zowaar te blozen van al de lovende commentaren ...

weersomstandigheden heb je als organisatie inderdaad nooit in de hand en ik denk dat het bestuur qua parcours het onderste uit de kant heeft gehaald om jullie een schitterende rit voor te schotelen.

we hopen dat we jullie volgend jaar zeker terug mogen verwelkomen aan de kust!

aan alle 750 deelnemers bedankt met jullie bezoekje ... aan alle mensen die naar mij gezwaait hebben, volgend jaar zal ik vragen een pintje mee te brengen voor ons! :lol:

aan flip de flipper: spoedig herstel en volgend jaar terug als eerste van start hé =D>
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Super bedankt gasten, voor zo een kliene club, zo een GROOTE TT kunnen in elkaar steken is de max. Alles was goed van A tot Z. 55 Km´s of puur fiets plezier. Ik verlang elke jaar naar deze TOP TT.

Thanks people. =D> =D> =D> =D> =D>
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers zijn al te downloaden www.tinyurl.com/6ea3gdq
beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

Kan alleen maar de voorgaande berichten bevestigen over deze TT. Gewoonweg super. Ook vertrokken met een bang hartje na al die regen en de modderrit van vorig jaar maar aangenaam verrast dat alles zo goed berijdbaar was. Enige spijtige voor mij was dat ik ergens vlak voor de eerste bevoorrading stukken heb gereden. Achterwiel sloeg heen en weer en heb de oorzaak gevonden 1 gebroken spaak en 1 spaak die ik niet meer vast kreeg gezet. Kleine toer genomen en met spijt in het hart het strandgedeelte moeten passen. Aan de chinees nog moeten vragen wie Reeves was omdat ze er met 3 seingevers stonden. Toch nog kunnen zwaaien en volgend jaar breng ik een pintje mee als je me eraan herinnert.
Voor zo een TT en organisatie rij ik met plezier 250km heen en terug met de auto. Tot volgend jaar.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

op het stuk naar Lissewege stond nog iemand foto's te trekken.
Iemand van de organisatie?
Zo ja, kunnen we de foto's ook ergens bekijken?
Trapist
Mountainbiker

Post by Trapist »

[quote="plummecrosser"]met drie plummestampers aan de start verschenen en het was super volgens mij zijn die kustgemeenten elkaar bezig met te overtreffen, middelkerke, de haan en nu zeebrugge als dat zo verder gaat wordt dit de mtb streek bij uitstek, safari rijders en al hun vriendelijke meedewerkers bedankt voor al jullie werk om ons een drietal uurtjes te laten ammuseren, tot volgend jaar[/quote

Ik ben het met u eens,maar u bent er nog enen vergeten namelijk de Wacky TT Knokke !!Die toch ook altijd iets speciaals heeft te bieden en ook in dat rijtje thuis hoort!! :wink:
sofeurken
Mountainbiker

zeebrugge

Post by sofeurken »

alhoewel ik mij vorig jaar ook gejeund heb was ik toch blij da het dit jaar minder zwaar was,zelfs hetzogezegde 'zware' stuk van de 55km was peanuts!met regen thuis vertrokken en toch een ganse voormiddag in zéér mooi weertje gereden!heel wat seingevers,supervriendelijke dames aan de bevoorr en van alles voorzien,allé,de bevoorr hé :lol:
ja was een lekker ritje in een streek die je anders toch niet veel aandoet,tot de volgende!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Eerste deelname in Zeebrugge, en me heel goed bevallen. De grote tocht gereden, inclusief de extra 5 km-lus, die stond aangegeven als 'zwaar', om eens uit te vissen ( :roll: heb j' hem ) wat ze daar precies mee bedoelen in Zeebrugge. Maar volgens mij was dit stuk voor elke deelnemer zeker doenbaar geweest. Ook eenmaal bovenop die oever aangekomen, bleef het weliswaar zwaar duwen, maar niet in die mate dat je er maar moeizaam door geraakte.
Onderweg enkele leuke technische pasages gehad, heel veel off-road, twee goeie bevoorradingen, veel signaalgevers, en alle medewerkers supervriendelijke mensen !
Bewaakte fietsparking ! ! =D>
Zelfs één van de signaalgevers gezien, die 'tijdens het werk', nog tijd had om wat te helpen kuisen in een plaatselijk café. 'k Denk dat de Safari-tocht van volgend jaar dwars doorheen dat etablissement zal mogen rijden , zoals bij de Raketmannen, onlangs.
Enfin, na 'de match' nog wat gesoselaajsd met Spiermassa, vriendelijk gezwaaid naar Torhoutse Katrien, en dan , moe maar heel tevreden, een goed uur ge-autood naar huis, om nog mooi op tijd op TV onze Klerkense cyclocrosser Gianni Vermeersch te zien zilver behalen op het BK voor Beloften. Als dat geen goeie reclame is voor onze Heuveltjes van Erika in Klerken, van volgende zondag ! !
Merci Safari-rijders voor de mooie tocht, en merci Gianni V. om de Klerkense eer op sublieme wijze hoog te houden, daar in Hooglede-Gits ! ! ! ! !
Post Reply