dan gaan we die weinig ziendevil biker wrote:vraag me af, als sven nys ook wereldkampioen word, wat dan met de tricolore ?
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
Post by IkDeSlaapkop »
Dan hangt die een jaar in de kast zoals de Tsjechische kampioenentrui van Stybar.devil biker wrote:vraag me af, als sven nys ook wereldkampioen word, wat dan met de tricolore ?
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
zou wel spijtig zijn, maar de wereldkampioenen trui is natuurlijk nog hoger en belangrijker.IkDeSlaapkop wrote:Dan hangt die een jaar in de kast zoals de Tsjechische kampioenentrui van Stybar.devil biker wrote:vraag me af, als sven nys ook wereldkampioen word, wat dan met de tricolore ?
en koksijde licht nys ook wel en die trui heeft hij nog maar 1 keer gedragen
Toch vreemd dat de ouders van Wellens op de koers zijn. Dat hun andere zoon ook moet koersen, tot daar aan toe. Maar als de situatie zo ernstig is als men zegt op de radio, dan veronderstel ik dat je liever in het ziekenhuis aanwezig bent. Ofwel worden de feiten ferm opgeblazen, ofwel is er iets anders ...
Ik geef Wellens het voordeel van de twijfel, maar ik hoop dat hij geen "Ricco" gedaan heeft ...
Ik geef Wellens het voordeel van de twijfel, maar ik hoop dat hij geen "Ricco" gedaan heeft ...
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
wa denk ge zelfi-Mac wrote:Toch vreemd dat de ouders van Wellens op de koers zijn. Dat hun andere zoon ook moet koersen, tot daar aan toe. Maar als de situatie zo ernstig is als men zegt op de radio, dan veronderstel ik dat je liever in het ziekenhuis aanwezig bent. Ofwel worden de feiten ferm opgeblazen, ofwel is er iets anders ...
als ge bij ne voddeman gaat shoppen krijgt ge vodde mee naar huis
ben er zeker van dat dit nog een staartje krijgt
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
kevx wrote:wederom demonstratie![]()
ik vraag me soms af wat die jong gasten denken als nys ze weeral op achterstand heeft gereden
een dan nog een geluk dat zijne rug
nie in orde was
dan had nijs met meeeer voorsprong gewonnen
een wat ik is uit ne mond gehoord heb van een renner
is dit laat hem de superpot van de lotte winnen dan stop nie ,,