Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

devil biker wrote:vraag me af, als sven nys ook wereldkampioen word, wat dan met de tricolore ?
dan gaan we die weinig zien
IkDeSlaapkop
Mountainbiker

Post by IkDeSlaapkop »

devil biker wrote:vraag me af, als sven nys ook wereldkampioen word, wat dan met de tricolore ?
Dan hangt die een jaar in de kast zoals de Tsjechische kampioenentrui van Stybar.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

IkDeSlaapkop wrote:
Dan hangt die een jaar in de kast zoals de Tsjechische kampioenentrui van Stybar.
zou wel spijtig zijn, maar de wereldkampioenen trui is natuurlijk nog hoger en belangrijker.
en koksijde licht nys ook wel en die trui heeft hij nog maar 1 keer gedragen
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Toch vreemd dat de ouders van Wellens op de koers zijn. Dat hun andere zoon ook moet koersen, tot daar aan toe. Maar als de situatie zo ernstig is als men zegt op de radio, dan veronderstel ik dat je liever in het ziekenhuis aanwezig bent. Ofwel worden de feiten ferm opgeblazen, ofwel is er iets anders ...

Ik geef Wellens het voordeel van de twijfel, maar ik hoop dat hij geen "Ricco" gedaan heeft ...
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

wederom demonstratie =D>

ik vraag me soms af wat die jong gasten denken als nys ze weeral op achterstand heeft gereden :-D
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

i-Mac wrote:Toch vreemd dat de ouders van Wellens op de koers zijn. Dat hun andere zoon ook moet koersen, tot daar aan toe. Maar als de situatie zo ernstig is als men zegt op de radio, dan veronderstel ik dat je liever in het ziekenhuis aanwezig bent. Ofwel worden de feiten ferm opgeblazen, ofwel is er iets anders ...

Ik geef Wellens het voordeel van de twijfel, maar ik hoop dat hij geen "Ricco" gedaan heeft ...
wa denk ge zelf
als ge bij ne voddeman gaat shoppen krijgt ge vodde mee naar huis
ben er zeker van dat dit nog een staartje krijgt
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

kevx wrote:wederom demonstratie =D>

ik vraag me soms af wat die jong gasten denken als nys ze weeral op achterstand heeft gereden :-D

een dan nog een geluk dat zijne rug
nie in orde was
dan had nijs met meeeer voorsprong gewonnen

een wat ik is uit ne mond gehoord heb van een renner
is dit laat hem de superpot van de lotte winnen dan stop nie ,,
Josse15
Mountainbiker

Post by Josse15 »

kevx wrote:wederom demonstratie =D>

Dat die mannen van '76 ver van afgeschreven zijn zeker... (o) =D> :drunk:
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

big bad kevin.... #-o MAAR wel chapeau dat hij de koers uitgereden heeft. Wat niet kan gezegd worden van Klaas Vantornout... bleiter.

proficiat Sven. En ik vond z'n nieuw tenueke net zo schoon...
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

T'ja NYS , pure klasse he , nie janken mo rijden gdvr =D> =D> =D>

En wellens , ....... da komt nu toch als donderslag bij heldere hemel zulle :^o :roll: :roll:
wens hem uiteraard wel alle sterkte toe en hopelijk spoedig herstel.
Post Reply