Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ben vandaag ook de lange afstand komen doen. Dacht wel dat deze 65 km was, maar bleek dus 60 te zijn. Klopt dit?
Mijn teller stond wel op 73 km, maar had dan het militair domein ook 2* gedaan :).
Was een toffe rit, met goede bevoorrading, goed afpijling en vooral veel volk (las +/-1750 man).
Enkel miste ik wel een stukje fruit op de bevoorrading!
Ook waren er enkele minder vriendelijk mountainbikers, ben niet veel voorbij gestoken, maar van die weinige was er toch ene die dacht dat het parcour van hem was! Misschien toch normaal, dat als je een diepe, grote plas kan omzeilen, je dit ook doet!
Och ja zo een mannen komen je overal tegen waarvoor het te moeilijk is om even te roepen of een paar meter te wachten! Als ze willen vlammen zonder opgehouden te worden, gaat dan wedstrijden rijden hé. Iedereen moet al wel eens wachten op een tocht en dat hoort er bij en daar moet je respect voor hebben. Alle man komt voor zijn plezier!
Toch heeft dit helemaal geen afbraak gedaan aan de rit voor mij.
De organisatie heeft dit meer dan goed gemaakt.
Normaal gezien volgend jaar weer paraat.
Mijn teller stond wel op 73 km, maar had dan het militair domein ook 2* gedaan :).
Was een toffe rit, met goede bevoorrading, goed afpijling en vooral veel volk (las +/-1750 man).
Enkel miste ik wel een stukje fruit op de bevoorrading!
Ook waren er enkele minder vriendelijk mountainbikers, ben niet veel voorbij gestoken, maar van die weinige was er toch ene die dacht dat het parcour van hem was! Misschien toch normaal, dat als je een diepe, grote plas kan omzeilen, je dit ook doet!
Och ja zo een mannen komen je overal tegen waarvoor het te moeilijk is om even te roepen of een paar meter te wachten! Als ze willen vlammen zonder opgehouden te worden, gaat dan wedstrijden rijden hé. Iedereen moet al wel eens wachten op een tocht en dat hoort er bij en daar moet je respect voor hebben. Alle man komt voor zijn plezier!
Toch heeft dit helemaal geen afbraak gedaan aan de rit voor mij.
De organisatie heeft dit meer dan goed gemaakt.
Normaal gezien volgend jaar weer paraat.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Trade N Cycle Team heeft zich goed vermaakt in Herentals. Ons verslag lees je op http://www.trade-n-cycle.be
-
peter special
- Mountainbiker
vtt herentals
Post by peter special »
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
tocool wrote:Allemaal goed geblosood zien ik. Ge moet nie wachten tot volgend jaar ze, kunt da morgen ook nog allemaal rijden als ge wilt. De pijltjes blijven heel het jaar door staan.![]()
![]()
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
Degene die dit organiseren doen dit allemaal vrijwillig hé, een beetje dankbaarheid zo nu en dan is dan ook een steuntje in de rug voor al de mensen die hieraan meehielpen.

- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
vandaag ben ik voor een eerste maal hier in de streek komen rijden, en ik weet niet wat sommige gasten hier zitten te melken over het parcours. Bij ons in west-vlaanderen kunnen we me maar dromen om iets dergelijks aangeboden te krijgen. Dus parcours is voor mij
. Wat er allemaal rondrijdt op dat parcours
. Het nivoverschil tussen de deelnemers onderling in combinatie met parcours waar het soms zeer moeilijk inhalen is, is niet ideaal.
Terug naar de tocht:Inschrijving ging vlot (fiets geparkeerd in de semi bewaakte parking), parcours lag zeer goed berijdbaar, maar soms was het laveren tussen de plassen (en deelnemers). Bevoorradingen waren voor mij meer dan ok, de bepijling ook. Enkel de afspuitstand was niet in verhouding met het aantal deelnemers.
Voor mij is dit voor herhaling vatbaar, maar iets vroeger starten is misschien aangewezen.
Terug naar de tocht:Inschrijving ging vlot (fiets geparkeerd in de semi bewaakte parking), parcours lag zeer goed berijdbaar, maar soms was het laveren tussen de plassen (en deelnemers). Bevoorradingen waren voor mij meer dan ok, de bepijling ook. Enkel de afspuitstand was niet in verhouding met het aantal deelnemers.
Voor mij is dit voor herhaling vatbaar, maar iets vroeger starten is misschien aangewezen.
Last edited by cowboy peter on Sun 08 Jan 2012 21:19, edited 1 time in total.
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
tocool wrote:Allemaal goed geblosood zien ik. Ge moet nie wachten tot volgend jaar ze, kunt da morgen ook nog allemaal rijden als ge wilt. De pijltjes blijven heel het jaar door staan.![]()
![]()
en gij goed in uwe zetel gelegen?