k'zal mijn alziend 170° oog maar meenemen zeker,daar op die terril is het altijd schoon om te filmen....
Zo 08/01/2012 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
7graden en REGEN (tot 8u30 zegt buienradar) 
k'zal mijn alziend 170° oog maar meenemen zeker,daar op die terril is het altijd schoon om te filmen....
juist terug thuis van de TT en ik moet zeggen hij was perfect te berijden.
deze morgen met de fiets thuis vertrokken met miezerige regen maar het werd steeds beter en beter.
vlotte inschrijving rond 8.10h want er was nog niet zoveel volk toen.
iets later vertrokken en het eerste deel lag er zeer goed bij ik had erger verwacht.
de bevoorrading was inorde met alles wat er hoorde te zijn.
terug vertrokken voor het tweede deel iets later naast dat beekje was het wel even stoempen geblazen maar was te doen. daarna de mooie klimmetjes met de fotograven op de top die we langs alle kanten moesten beklimmen en waar toch wel wat werk was ingestoken met al dat lint
daarna verder de 41 km gevolgd maar mijn kaars was uit om de terril nog te doen anders was ik niet meer thuis geraakt denk ik.
kortom proficiat aan de organisatie voor deze perfecte zondagvoormiddag
tot volgend jaar !!!
deze morgen met de fiets thuis vertrokken met miezerige regen maar het werd steeds beter en beter.
vlotte inschrijving rond 8.10h want er was nog niet zoveel volk toen.
iets later vertrokken en het eerste deel lag er zeer goed bij ik had erger verwacht.
de bevoorrading was inorde met alles wat er hoorde te zijn.
terug vertrokken voor het tweede deel iets later naast dat beekje was het wel even stoempen geblazen maar was te doen. daarna de mooie klimmetjes met de fotograven op de top die we langs alle kanten moesten beklimmen en waar toch wel wat werk was ingestoken met al dat lint
daarna verder de 41 km gevolgd maar mijn kaars was uit om de terril nog te doen anders was ik niet meer thuis geraakt denk ik.
kortom proficiat aan de organisatie voor deze perfecte zondagvoormiddag
tot volgend jaar !!!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Het leek wel of ze op het parcour een droogzuiging hadden aangesloten. Was perfect berijdbaar, heel wat anders dan de voorbij 2 weken.
In het eerste deel zat inderdaad vrij veel verhard, maar de leuke singletracks deden dat vlug vergeten, waardoor het nog een leuke tt werd
Ook zeer behulpzame mensen, zo brachten ze mij zelf een voetpomp toen ik met een bijna lege achterband aan de inschrijving toekwam
Verder hoop ik dat de dame die een stevige smak maakte aan het bruggetje bij km 28, behouden is teruggeraakt en geen al te ernstige kwetsure heeft overgehouden (stevige pijn aan schouder).
In het eerste deel zat inderdaad vrij veel verhard, maar de leuke singletracks deden dat vlug vergeten, waardoor het nog een leuke tt werd
Verder hoop ik dat de dame die een stevige smak maakte aan het bruggetje bij km 28, behouden is teruggeraakt en geen al te ernstige kwetsure heeft overgehouden (stevige pijn aan schouder).
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Ook vertrokken in de regen vanuit Hechtel via Koersel, parkoer redelijk bekend maar toch de moeite incl. terril (ook al was het druk en aanschuiven) en het drassig stukske langs het beekje dat daar volgens mij alle jaren drassig bijligt.
Terug naar Hechtel over het mil.domein wat niet zo'n goei idee was,stoempe,stoempe en nog eens stoempe, bij thuiskomst 78 km voor eerste rit na de feestdagen ppffff
Ohja, waarom mag bij deze organisatie wel iedereen op den terril en een paar maanden geleden alleen de 80 km rijders ?
Terug naar Hechtel over het mil.domein wat niet zo'n goei idee was,stoempe,stoempe en nog eens stoempe, bij thuiskomst 78 km voor eerste rit na de feestdagen ppffff
Ohja, waarom mag bij deze organisatie wel iedereen op den terril en een paar maanden geleden alleen de 80 km rijders ?
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ook vertrokken met regen,maar eens in Beverlo,waren de banen droog.
het was weer een schooooon parcourke,dat v/d 43km met overal "berijdbare wegen",allez voor sommigen toch (ikke) er was daar een vettig stukske langs een beekje en ook ergens een grote pvc buis waar veel voetgangers waren(ikke niet).Zelfs de terril lag er vrij goed bij,ik had totaal 67km,incl. heen en terug naar huis.Zoals gewoonlijk heb ik daar weer mooie beelden van,maar dat duurt weer even voor dat allemaal gemonteerd is,dus nog wat geduld.......
ps:de beelden die ik reeds verwerkt heb zijn weer schooooon....
nog even geduld voor het op vimeo staat hé
het was weer een schooooon parcourke,dat v/d 43km met overal "berijdbare wegen",allez voor sommigen toch (ikke) er was daar een vettig stukske langs een beekje en ook ergens een grote pvc buis waar veel voetgangers waren(ikke niet).Zelfs de terril lag er vrij goed bij,ik had totaal 67km,incl. heen en terug naar huis.Zoals gewoonlijk heb ik daar weer mooie beelden van,maar dat duurt weer even voor dat allemaal gemonteerd is,dus nog wat geduld.......
ps:de beelden die ik reeds verwerkt heb zijn weer schooooon....
nog even geduld voor het op vimeo staat hé
Last edited by frits motaar on Sun 08 Jan 2012 19:50, edited 2 times in total.