Toch wel opvallend da de Belgische winnaar in Nederland pas achtste geworden is. Wat zou daar de reden van zijn?????
Fiets van het jaar 2011
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Krijg ik ook iets omdat mijne Air 9 in Nederland 2 plaatsen boven de winnende scale is geëindigd ???? M.a.w. als ik hier had meegedaan had ik misschien de Bike of the Year. Allé, bij deze beschouw ik mij als de morele winnaar
Toch wel opvallend da de Belgische winnaar in Nederland pas achtste geworden is. Wat zou daar de reden van zijn?????
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Wat is de reden dat de mayonnaise in Holland anders smaakt?go2go2 wrote:Toch wel opvallend da de Belgische winnaar in Nederland pas achtste geworden is. Wat zou daar de reden van zijn?????
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
een curryworst frikandel genoemd wordt, da vraag ik me al lang afprideandglory1891 wrote:Wat is de reden dat de mayonnaise in Holland anders smaakt?go2go2 wrote:Toch wel opvallend da de Belgische winnaar in Nederland pas achtste geworden is. Wat zou daar de reden van zijn?????
- RVH
- Mountainbiker
"... en der stond nergens bij dat ge geen stemmen mocht gaan bedelen "
Wat zijn er toch veel onsportievelijke verliezers hier
Voor mijn stem heeft Gert zeker niet moeten bedelen
Ik had hem vooraf al verwittigd dat hij zonder al te veel concurentie ging winnen en dat Madscatingcow tweede zou worden, alles leek gewoon te kloppen achteraf, gewoon een heel logische uitslag volgens mij.
Wat zijn er toch veel onsportievelijke verliezers hier
Voor mijn stem heeft Gert zeker niet moeten bedelen
Ik had hem vooraf al verwittigd dat hij zonder al te veel concurentie ging winnen en dat Madscatingcow tweede zou worden, alles leek gewoon te kloppen achteraf, gewoon een heel logische uitslag volgens mij.
- saiko
- Test team
Toch serieus wat stemmen gekomen via de buren van STRRVH wrote:"... en der stond nergens bij dat ge geen stemmen mocht gaan bedelen "
Wat zijn er toch veel onsportievelijke verliezers hier![]()
Voor mijn stem heeft Gert zeker niet moeten bedelen![]()
Daar hebben ze zelfs een topic aan ons gewijd
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
efkes off topic:RVH wrote:Er zijn hier 24519 geregistreerde bikers dus ... waar was de rest ?
Ik heb ooit ook eens een topic opgestart, met de bedoeling van wat handtekeningen te verzamelen omdat het thema eigenlijk iedere biker aanging maar wat bleek : slechts 126 mensen die het de moeite vonden...tja???
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
Zo'n kort lijstje kon ik moeilijk overhandigen aan de desbetreffende instantie.