ole Henkieboy, da ak nu nie verwacht van joen sè. Vandage 60km in tveld gereden en twas super(lastig)henkieboy wrote:voila , t'fietske klaargezet om morgen rond 7u30 vanuit klerken aan te zetten . Ben er nog nie uit of't veld of boane go zien![]()
(ollesins met de mtb)
Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Skoon tochtje gereden in Kemmel, is ook een héél mooie streek.
Was editie met een 'vettige' ondergrond, es iets anders dan vriesparcours zoals ik het hier al wel es meemaakte. Vond dit de 'betere' editie
Zoals steeds hier een prima organisatie, met stip voor de afspuit en douche
Die bordjes onderweg met zones en plaatsaanduiding zijn ook wel leuk, zo weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Afstand tussen 1ste en 2de bv (toch een 25 km, en door het missen van een pijltje -door de lage zon niet gezien- nog een beetje meer) was behoorlijk ver. Had ook m'n drinkbus thuis laten staan
Gestart iets na 10 u met dreigende wolken, maar op een paar spatjes na in tbegin toch droog kunnen houden, goed weertje, al was de tegenwind aanvankelijk toch een extra last.
Flink genoten dus vandaag, had 68 km, en dat voel ik nu wel zulle ...
Bedankt Kodo's
Was editie met een 'vettige' ondergrond, es iets anders dan vriesparcours zoals ik het hier al wel es meemaakte. Vond dit de 'betere' editie
Zoals steeds hier een prima organisatie, met stip voor de afspuit en douche
Afstand tussen 1ste en 2de bv (toch een 25 km, en door het missen van een pijltje -door de lage zon niet gezien- nog een beetje meer) was behoorlijk ver. Had ook m'n drinkbus thuis laten staan
Gestart iets na 10 u met dreigende wolken, maar op een paar spatjes na in tbegin toch droog kunnen houden, goed weertje, al was de tegenwind aanvankelijk toch een extra last.
Flink genoten dus vandaag, had 68 km, en dat voel ik nu wel zulle ...
Bedankt Kodo's
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
KUBA wrote:Benne kik nu aan het dolen of hebbe kik u daar vandaag al gezienfiliep72 wrote:Als ik morgen op tijd uit mijn nest geraak , kom ik ook eens naar Kemmel.(en zelfs ne goeiendag gezegd) , in t'geval dat gij nie was ga diene mens alvast gevonden hebben dak ne vriendelijke mens ben
![]()
Twas ik niet zulle, Kuba.
Het was zekers ene met lang blond haar, een schoon poepke en dikke t.... waarnaar dat je zo skoon een goeie dag tegen zei
- de la vossa
- Mountainbiker
Post by de la vossa »
Mooie rit om het jaar in te zetten! Met 58km op de teller, dik tevreden! Een middagje in de zetel en het bk veldrijden heb ik nu wel verdiend! 
was ne hele mooi rit met veel klimmen
wel veel asfalt maar de klimmetjes maakten wel veel goed
bevoorrading was uitstekend
voor mij staat hij genoteerd voor volgend jaar ook de zoon(10j) heeft zich geamuseerd
heeft de hanse tocht onder overslag punt gereden op 1 kleine piek na ook maar 2 hellingen maar moeten afstappen de ene hellinjg hing hij normaal boven geraken maar omdat iemand voor hem stil stond moest de voet aan de grond zelf ben ik 6 m verder geraakt en dan was het ook gedaan geen tractie op het achter wiel en was surplacen berg op
mvg pedro
wel veel asfalt maar de klimmetjes maakten wel veel goed
bevoorrading was uitstekend
voor mij staat hij genoteerd voor volgend jaar ook de zoon(10j) heeft zich geamuseerd
heeft de hanse tocht onder overslag punt gereden op 1 kleine piek na ook maar 2 hellingen maar moeten afstappen de ene hellinjg hing hij normaal boven geraken maar omdat iemand voor hem stil stond moest de voet aan de grond zelf ben ik 6 m verder geraakt en dan was het ook gedaan geen tractie op het achter wiel en was surplacen berg op
mvg pedro