Zo 08/01/2012 Zeebrugge :: Safari Tour IV
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ReeVeS
- Mountainbiker
ik heb vandaag samen met een collega safari rider de grote tour (incl. het zware stuk) voor jullie afgereden.marcievus wrote:vandaag nog een update van het parcours?
Het parcour is in mijn ogen heel uitdagend en zeer gevarieerd! er zijn enkele mooie technische passages voor jullie uitgewerkt die de fun er in houden van het begin tot het einde.
het 'zwaar' stuk valt heel goed mee maar er staat redelijk wat water echter op het einde hiervan is er een heel tof aangelegd parcourtje met 'ups' en 'downs'
op het einde gaan jullie nog even rijden door de visserskaai. velen zitten dan al op hen tandvlees en hebben vorig jaar dit stukje overgeslagen omdat ze de maredsous al roken echter pak deze erbij! prachtige aangelegd parcourtje door het riet met enkele toffe verassingen op het einde!
nog één tip ... als je moet kiezen tussen duinenpad en strand ... strand is niet altijd moeilijker
alvast veel plezier aan iedereen en ik zal seingever spelen bijna op het einde op de mol aan de chinees!
gelieve even te zwaaien!!
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Op het strand van Zeebrugge rj je richting rode vlaggen!! Die staan halverwege de zeedijk.
Veel plezier
Veel plezier
-
Cristal biker
- Mountainbiker
Post by Cristal biker »
Net terug van de grote toer (zonder zwaar stuk), tja wat kan ik zeggen ....... TOP
Alle personen die niet afkwamen omdat ze dachten dat hetzelfde scenario zou zijn als vorig jaar hebben ongelijk! De Safari's hebben positief gereageerd op het commentaar van vorig jaar
.
Het parcours was perfect berijdbaar met hier en daar een klein "moeilijk" stukje. Moest ieder Toertocht er zo bijliggen zouden we serieus verwent zijn na zo'n week van regen.
Ten slot wil ik ook de dames van de bevoorrading ook eens in de kijker zetten want die waren allemaal super vriendelijk.
Safari's doe zo verder, ik kom volgend jaar zeker terug!
Alle personen die niet afkwamen omdat ze dachten dat hetzelfde scenario zou zijn als vorig jaar hebben ongelijk! De Safari's hebben positief gereageerd op het commentaar van vorig jaar
Het parcours was perfect berijdbaar met hier en daar een klein "moeilijk" stukje. Moest ieder Toertocht er zo bijliggen zouden we serieus verwent zijn na zo'n week van regen.
Ten slot wil ik ook de dames van de bevoorrading ook eens in de kijker zetten want die waren allemaal super vriendelijk.
Safari's doe zo verder, ik kom volgend jaar zeker terug!
-
Cristal biker
- Mountainbiker
-
Lannoo Jan
- Mountainbiker
Post by Lannoo Jan »
de grote toer gedaan zonder Blankenberge maar met zone 16 alles zeer berijdbaar,goe uitgepijld,bij alle gevaarlijke overgangen seingevers,2 zeer goeie bevoorradingen en lekkere maredsous aan democratische prijs.
bedankt safari's,volgend jaar weer van datte
grt
bedankt safari's,volgend jaar weer van datte
grt
Hoijuplahoi,
Ook vandaag de rit zeebrugge gereden,
en proficiat aan de Safari-Bikers parcourbouwers,
Tis er zeker niet simpel, maar zeker geleerd uit vorig jaar.
En ik zeg altijd een bos verkrijg je niet na één nachtje slapen,
Dus ben ik bijna zeker het maximum uit de omgeving gehaald.
Alles was goe te doen en we hebben een toffe voormiddag gehad,
Voor dat zwartharig vriendelijk schoonheidje tweede bevooraading alleen al kom ik volgend jaar terug,
,
mercie voor de gesneden bannaantjes,drank, koekjes, enz.
Seingevers TOPPI
aan ieder gevaarlijk punt daarvoor
DUBBELE TOPPI 
Bevooraading TOPPI
Bike-wash TOPPI
Douche's TOPPI
Afterdrink met boterham TOPPI
Dus TELENET mag tewreden zijn,
Groetjes,
Yakari
Ook vandaag de rit zeebrugge gereden,
en proficiat aan de Safari-Bikers parcourbouwers,
Tis er zeker niet simpel, maar zeker geleerd uit vorig jaar.
En ik zeg altijd een bos verkrijg je niet na één nachtje slapen,
Dus ben ik bijna zeker het maximum uit de omgeving gehaald.
Alles was goe te doen en we hebben een toffe voormiddag gehad,
Voor dat zwartharig vriendelijk schoonheidje tweede bevooraading alleen al kom ik volgend jaar terug,
mercie voor de gesneden bannaantjes,drank, koekjes, enz.
Seingevers TOPPI
aan ieder gevaarlijk punt daarvoor
Bevooraading TOPPI
Bike-wash TOPPI
Douche's TOPPI
Afterdrink met boterham TOPPI
Dus TELENET mag tewreden zijn,
Groetjes,
Yakari