Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

De weersomstandigheden zijn nu eenmaal wat ze zijn dus als dan één ronde 10 minuten duurt dan is dat zo denk ik dan...
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Doen ze volgens mij enkel om de koers sneller te maken en voor welke renner(s) zou dat goed zijn.
Te zwaar dan is sven weer alleen op pad zoals in Baal en daar kunnen de andere ni goe tegen.
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

Het gaat morgen tussen wellens en nys gaan volgens mij. Wellens de sterkste loper van het hele pak en nys de krachtigste en man in vorm. Ook zal klaas vantornout verrassen zoals er veel al geopperd hebben. Bij pauwels wordt het een alles of niks met het rare voorgevoel een 'niks' bij hem. Over albet wil ik zelfs niet spreken... Pronostiekje van mij is 1wellens 2nys 3vantornout
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Nazgul wrote:Doen ze volgens mij enkel om de koers sneller te maken en voor welke renner(s) zou dat goed zijn.
Te zwaar dan is sven weer alleen op pad zoals in Baal en daar kunnen de andere ni goe tegen.
Toen het droog was was de uitleg: je kan niks veranderen aan het weer. Nu het nat is gaan ze het zware stuk eruit halen [-X. Dat ze dan in Oktober de akker onder water zetten he.
Er gaat niks te doen zijn aan Nys, hij is gepikeerd :). Remember toen Nys aan de heup geblesseerd was en Van Kasteren plots besliste om balken te leggen. Zolang teammanagers mee mogen beslissen over een parcours [-X

Sven Nys
Parcours aangepast in mijn nadeel, ik had niets anders verwacht.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

Mister No Chaïn wrote:
Nazgul wrote:Zolang teammanagers mee mogen beslissen over een parcours [-X

Sven Nys
Parcours aangepast in mijn nadeel, ik had niets anders verwacht.
bwah Nys heeft al genoeg tricolores in de kast, de duinen in Koksijde zullen ze wel niet verleggen zeker van mij mag hij daar eindelijk zijn 2de regenboog binnenhalen
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Nys blijft mijn torenhoge favoriet morgen.

Albert en Pauwels kunnen het hem lastig maken, maar Sven wil te veel bewijzen...
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

MC Tim wrote:Nys blijft mijn torenhoge favoriet morgen.

Albert en Pauwels kunnen het hem lastig maken, maar Sven wil te veel bewijzen...
Wat zoveel wil zeggen dat nys in zijn broek gaat doen en eronder door zal gaan aan de stress.
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

1 Nijs
2 Pauwels
3 Wellens
toms
Mountainbiker

Post by toms »

***G*** wrote:1 Nijs
2 Pauwels
3 Wellens
Wellens zal niet op het podium staan, hij ligt in het ziekenhuis op intensieve zorgen en zal niet starten! Spijtig, ik zie hem altijd wel graag bezig. :cry:
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

toms wrote:
***G*** wrote:1 Nijs
2 Pauwels
3 Wellens
Wellens zal niet op het podium staan, hij ligt in het ziekenhuis op intensieve zorgen en zal niet starten! Spijtig, ik zie hem altijd wel graag bezig. :cry:
Daar gaat mijn topfavoriet. Hopelijk blijkt het niet te ernstig. Heel jammer.
Post Reply