Een Moslim man moet geopereerd worden en wordt op een brancard de OK binnen gereden.
Een arts verschijnt met een heel groot mes in zijn handen.
Dokter''.piept de patient."ik ben nog niet verdoofd,heb nog geen narcose.
"klopt",zegt de dokter, maar ik opereer vandaag volgens de halal methode.
Moppenhoekje
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het oudejaarsfeest.
> We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en de kat werd buiten gelaten.
> We belden een taxi ... en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
> Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had.
> Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
> De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
> Mijn vrouw die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht. Dus vertelde ze de chauffeur : " Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen..."
> Enkele minuten later zat ik in de taxi:
> " Sorry dat het zo lang duurde" zei ik " maar die stomme trut had zich weggestopt onder het bed. Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen. Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben! Maar 't is gelukt, ik heb haar met haar dik lijf beneden gekregen en ik heb haar in de tuin gezwierd ! Hopelijk kakt ze vannacht weer niet op mijn groenten !"
>
> Er viel een oorverdovende stilte in de taxi...
> We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en de kat werd buiten gelaten.
> We belden een taxi ... en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
> Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had.
> Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
> De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
> Mijn vrouw die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht. Dus vertelde ze de chauffeur : " Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen..."
> Enkele minuten later zat ik in de taxi:
> " Sorry dat het zo lang duurde" zei ik " maar die stomme trut had zich weggestopt onder het bed. Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen. Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben! Maar 't is gelukt, ik heb haar met haar dik lijf beneden gekregen en ik heb haar in de tuin gezwierd ! Hopelijk kakt ze vannacht weer niet op mijn groenten !"
>
> Er viel een oorverdovende stilte in de taxi...
- BEASTY
- Mountainbiker
West-Vlaams gezegde
De paus komt op bezoek in België. Wanneer hij van het vliegtuig stapt, staan koning Albert en koningin Paola klaar om hem welkom te heten.
De paus geeft de koning een handdruk en de koningin ook
en hij knijpt in haar linker borst.
Allebei geven ze geen reactie. Na wat rondleidingen in Brussel, Gent, West-Vlaanderen, Oostende , .... is het afscheid nabij.
Weer staan ze aan de luchthaven en wensen de paus een goede terugreis.
Terug geeft hij Albert een hand en
Paola knijpt hij in haar rechter borst.
Albert kan er niet meer tegen en hij vraagt aan de paus waarom hij dit doet.
.. de paus antwoordt: een vriend van me in West-Vlaanderen zegt altijd tegen mij
er is nen tiet van komen en nen tiet van goan.
De paus komt op bezoek in België. Wanneer hij van het vliegtuig stapt, staan koning Albert en koningin Paola klaar om hem welkom te heten.
Allebei geven ze geen reactie. Na wat rondleidingen in Brussel, Gent, West-Vlaanderen, Oostende , .... is het afscheid nabij.
.. de paus antwoordt: een vriend van me in West-Vlaanderen zegt altijd tegen mij
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Een gezegde van Roger Vangheluwe???BEASTY wrote:West-Vlaams gezegde
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
WORLD WAR III IS COMING
Na een geheim topoverleg in het NAVO -hoofdkwartier, besluiten de Franse president Sarkozy en onze Minister van Landsverdediging Pieter De Crem nog een beetje gezellig te gaan napraten in een Brusselse bar.
Een man komt binnen en vraagt aan de barman:
"Is dat niet Sarkozy en De Crem die daar zitten?"
De barman zegt: "Yep, dat zijn ze."
Dus de man gaat naar hen en zegt: "Waw, dit is een hele eer!
Pieter de Crem zegt: "We zijn de derde wereldoorlog aan het plannen."
En de man zegt: "Echt? Wat gaat er gebeuren?"
Onze Minister van Landsverdediging zegt: "Wel, we gaan 140 miljoen moslims doden en één blondje met dikke tetten." De man roept: "Een blondje met dikke tetten? Waarom een blondje met dikke tetten doden?"
De Crem kijkt naar Sarkozy en zegt: "Zie je wel dat er zich niemand iets gaat aantrekken van die 140 miljoen moslims!"
Na een geheim topoverleg in het NAVO -hoofdkwartier, besluiten de Franse president Sarkozy en onze Minister van Landsverdediging Pieter De Crem nog een beetje gezellig te gaan napraten in een Brusselse bar.
Onze Minister van Landsverdediging zegt: "Wel, we gaan 140 miljoen moslims doden en één blondje met dikke tetten." De man roept: "Een blondje met dikke tetten? Waarom een blondje met dikke tetten doden?"
De Crem kijkt naar Sarkozy en zegt: "Zie je wel dat er zich niemand iets gaat aantrekken van die 140 miljoen moslims!"
- Foxy
- Mountainbiker
Serge R wrote:WORLD WAR III IS COMING