Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Het gaat morgen tussen wellens en nys gaan volgens mij. Wellens de sterkste loper van het hele pak en nys de krachtigste en man in vorm. Ook zal klaas vantornout verrassen zoals er veel al geopperd hebben. Bij pauwels wordt het een alles of niks met het rare voorgevoel een 'niks' bij hem. Over albet wil ik zelfs niet spreken... Pronostiekje van mij is 1wellens 2nys 3vantornout
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Toen het droog was was de uitleg: je kan niks veranderen aan het weer. Nu het nat is gaan ze het zware stuk eruit halenNazgul wrote:Doen ze volgens mij enkel om de koers sneller te maken en voor welke renner(s) zou dat goed zijn.
Te zwaar dan is sven weer alleen op pad zoals in Baal en daar kunnen de andere ni goe tegen.
Er gaat niks te doen zijn aan Nys, hij is gepikeerd :). Remember toen Nys aan de heup geblesseerd was en Van Kasteren plots besliste om balken te leggen. Zolang teammanagers mee mogen beslissen over een parcours
Sven Nys
Parcours aangepast in mijn nadeel, ik had niets anders verwacht.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
bwah Nys heeft al genoeg tricolores in de kast, de duinen in Koksijde zullen ze wel niet verleggen zeker van mij mag hij daar eindelijk zijn 2de regenboog binnenhalenMister No Chaïn wrote:Nazgul wrote:Zolang teammanagers mee mogen beslissen over een parcours![]()
Sven Nys
Parcours aangepast in mijn nadeel, ik had niets anders verwacht.