Za 07/01/2012 Oostnieuwkerke :: Brigidatocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

ondanks de vele regen toch een mooi maar zwaar ritje, dank aan de 'beernemnaar' voor het gezelschap. =D>
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Moet er nog moze en wind zin. Maar me toch gejeund. De basislus gedaan met de lus van Beitem en lus Roeselare en had een kleine veertig km. Stukken in Roeslare hebben me positief verrast!

En bedankt om een helm te mogen lenen van de organisatie, was de mijne vergeten, voelde me anders naakt zonder. :oops:
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Indrukwekkende organisatie, goede bepijling en tof lussensysteem.
Basislus + Roeselare + Hooglede gereden = 49km: zeer goed berijdbaar.
Enkel op stukje spoorweg in Moorslede eens van de fiets gemoeten +
hier en daar toch eens voetje aan de grond.

Bedankt en tot volgend jaar.
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de positieve commentaren. De berichten op het forum waren correct. Het parcours was ondanks de vele regen heel goed bereidbaar. De uitpijling dik in orde, een afspuitstand met voldoende druk en een goedkope après. Het loont zeker de moeite om ééns af te zakken naar Oostnieuwkerke. Volgend jaar zien ze ons hier zeker terug. Bedankt voor een heerlijke rit in het zonnetje! vanwege een tevreden bikster
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

spetterke wrote:ondanks de vele regen toch een mooi maar zwaar ritje, dank aan de 'beernemnaar' voor het gezelschap. =D>
Ik vond het ook een mooie en toch verrassende tocht ,zelf het zonneke
gezien.En Spetterke hopelijk tot de volgende :wink:

Gr stef.
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

inderdaad dan had ik nog het prachtige zonnige weer vergeten te vermelden
ook de bevoorradingen waren dik in orde!

basislus+lus roeselare+lus hooglede =45km
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Uitstekende organisatie! Goede bepijling. Ideale omstandigheden voor mij: nat, veel modder en het zonnetje om in te rijden.
Alle lussen gedaan om de extra kilo's van de feestdagen eraf te rijden maar helaas ik ben ze onderweg niet kwijt geraakt. :-D

Bedankt Oostnieuwkerke en tot volgend jaar. =D> =D>
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Dank aan de 400 deelnemers, wij zijn een tevreden bende.
Nog afgepijld na de rit, vond dat het parcours inderdaad slagen gekregen had, maar al bij al toch nog redelijk berijdbaar op 2 stroken van een 10 m na.
Nu een beetje rust en andere organisties onveilig maken om dan terug te beginnen aan de voorbereiding van onze 7 de Brigidatocht.
Last edited by sergo on Sun 08 Jan 2012 13:36, edited 1 time in total.
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Hier gisteren gestart maar wegens overslapen slechts basislus, Moorslede en Roeselare gereden. Goede organisatie, bevoorradingen, afspuitstand en bepijling. Kan een voorbeeld zijn voor andere organisaties.

In vergelijking met Snellegem, Wingene en Gits was parcours door modder toch wel het zwaarste van de laatste 2 weken. Maar aan regen kunnen we nu eenmaal niet veel doen.

Dank aan de organisatie

[-o< [-o< [-o<
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

hallo,
aan voorgaande commentaren niet veel meer aan toe te voegen.Goede organisatie met veel medewerkers.Goede uitpijlijng,2 bevooradingen,practische afspuitstand,hete douches,lekkere pistolet na de rit en vooral ook de zéér democratische prijzen!!! =D> 1,2 euro voor een gewone consumtie,2 euro voor een duvel.We hebben al veel duurder meegemaakt.We zijn omstreeks 13u vertrokken en wisten niet dat de inschrijving slechts liep tot 13u.De 2e bevoorading was bijna uitgeput,op 1 pakske koekjes na :roll: De ganse rit met 4 steenbakkers samen gebleven en ons goed geamuseerd.De lussen Moorslede en zilverberg erbij genomen en kwamen aan 40 km,die voor ons 4 genoeg was voor het begin van het jaar.Aan de organisatie een dikke pluim en volgend jaar komen we graag naar Oostnieuwkerke terug!! =D> =D>
greetings,
dingo 8)
Post Reply