wel, straks ben ik daarHier is zelfs het zonneke er aan het doorkomen
Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
terug van de wegrit van 60 km, was toch ook niet te onderschatten, wind maakte het extra lastig. Vind dit een goed alternatief met die wegrit erbij, iemand die de mtb te lastig vond kon ook op elk moment aansluiten bij de wegrit of omgekeerd.
Organisatie, bevoorradingen alles picco bello in orde. Hopelijk zorgen de organisatoren goed voor mijn Erica vanavond die ik daar achterliet, morgen wordt deze door andere erica's baaikers afgehaald.
Organisatie, bevoorradingen alles picco bello in orde. Hopelijk zorgen de organisatoren goed voor mijn Erica vanavond die ik daar achterliet, morgen wordt deze door andere erica's baaikers afgehaald.
-
geert22000
- Mountainbiker
zaterdagrit
Post by geert22000 »
Alhoewel ik maar een 24km van de 35 gedaan heb door een val op de ambetante 15de zone, en een lichte spierblessure, kan ik wel zeggen dat het een heel mooi en zwaar parcours is zeker de beklimmingen in de modder (enkele keren voet aan de grond moeten zetten).
De organisatie is zeker in orde, na m'n val maar 10 minuutjes moeten wachten op één van de twee hulpwagens.
bevoorrading was prima, er was zelfs een laken gespannen boven het eten en de drank omdat er niets zou kunnen invallen, 't is maar een detail maar 't verdient respect.
De organisatie is zeker in orde, na m'n val maar 10 minuutjes moeten wachten op één van de twee hulpwagens.
bevoorrading was prima, er was zelfs een laken gespannen boven het eten en de drank omdat er niets zou kunnen invallen, 't is maar een detail maar 't verdient respect.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Benne kik nu aan het dolen of hebbe kik u daar vandaag al gezienfiliep72 wrote:Als ik morgen op tijd uit mijn nest geraak , kom ik ook eens naar Kemmel.
Deze morgen vertrokken met een 3-tal grysperres waaronder mezelf uiteraard
Na een 10-tal km vond ik al dat er verbazend veel verhard in zat , alle geluk want we hadden (volledig tegen grysperre regels in
K'weetet k'weetet nie te veeel voortvertellen ,we gaant nooi meer doen , de pijltjes met roze punt om deze wegrit uit te stippelen vond ik dan weer zeer toepasselijk
neenee alle gekheid op een stokje , we hebben ons geamuseerd en zowel parcours als bevoorrading (met zelfs op 2e ne pot me spek op de barbeque
Mede door de wind en hier en daar een stuk "vals plat"
Bedankt aan organisatie dus voor een geslaagde en droge
vandaag schitterende (en nie te onderschatten)wegrit gereden in Kemmel,goe uitgepijld en regelmatig de mb gezien zonder elkaar te hinderen
,bij deze elk jaar aanwezig naargelang het weer,ne keer in 't veld of op de weg
Geen reden om nie te komen,zelfs de zon was er
mss. een tip voor de wegrit,met het weer van de laatste dagen is een MB
mss. veiliger
Mensen van Kemmel
Geen reden om nie te komen,zelfs de zon was er
mss. een tip voor de wegrit,met het weer van de laatste dagen is een MB
mss. veiliger
Mensen van Kemmel