Parcours zal natuurlijk ook nog wel beetje veranderen als er 3000
Ik zou zeggen afkomen, da kan je het zelf zien/voelen/ruiken/proeven
Post by need for speed »
Post by rony_rabijns »
Ik zal morgen ook een foto maken van de mijne achteraf. Ik vrees dat die er toch anders zal uitzienkoenvgn wrote:Ik hoor jullie al denken, eigen TT; natuurlijk zegt dieje dat het parcours goed is maar om jullie te overtuigen heb ik een fotooke van mijne bike genomen toen ik thuiskwam:
Post by Ghost-biker »
Daarom vertrek ik dus van thuis uit, hou niet van een koude doucheEbo wrote:Als er nadien maar genoeg en warm water is voor iedereen, zal het nogal gaan, maar dat zal de vraag zijn.![]()
![]()
met al die modder gaat uw ketting toch nooit op de kleine gerakenGhost-biker wrote:Daarom vertrek ik dus van thuis uit, hou niet van een koude doucheEbo wrote:Als er nadien maar genoeg en warm water is voor iedereen, zal het nogal gaan, maar dat zal de vraag zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk het kleine kransje vooraan morgen niet nodig, er ontbreken 2 tandjes en dit blad heb ik niet voorradig![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen
Beetje water op de ketting van de drinkbus en dan lukt dat welHeadshot wrote:met al die modder gaat uw ketting toch nooit op de kleine gerakenGhost-biker wrote:Daarom vertrek ik dus van thuis uit, hou niet van een koude doucheEbo wrote:Als er nadien maar genoeg en warm water is voor iedereen, zal het nogal gaan, maar dat zal de vraag zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk het kleine kransje vooraan morgen niet nodig, er ontbreken 2 tandjes en dit blad heb ik niet voorradig![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen