Zo 08/01/2012 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Als er dan toch mensen klagen over dat de terril te kort is, dan kunnen ze hem ook meer als 1 keer doen, aangezien hij toch op het einde van de tocht komt. Dus niemand heeft nog te klagen en maakt het zo zwaar hij zelf wil.

Vind het in ieder geval al heel mooi dat de organisatie zo veel tijd steekt in de bepijling van het parcour en ook aan iedere deelnemer denkt!
need for speed
Mountainbiker

hy

Post by need for speed »

hy maar goed dat ge die achterkant in het bos nie bijnemen

een het zal zwaar genoeg zijn voor de meesten
alee tot dan ergens onderweg of zo

by
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

degenen die terril een aantal keren willen doen, is inderdaad geen probleem. Onderaan de poort kan je gewoon terug omhoog draaien rond het gespannen touw en opnieuw aantrekken. =D>
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Iemand al een idee van de staat van het parcour?
Is het doenbaar of echt baggeren?
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

we vertrekken om 9u met ne man of 10 om pijlen op te hangen overal. Zal daarna iets meer weten te zeggen over de staat van de rest van het parcours.

Heb zonet ook eens op buienradar.nl gekeken. Vandaag om 8u zou het stoppen met regenen. En dan zou er geen regen meer komen tot morgennm ergens... ik hoop echt dat dit ook zo gaat zijn!!!
danny dewit
Mountainbiker

Post by danny dewit »

iemand een idee of het parcour te doen is , met al die regen die er de voorbije dagen gevallen is .
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Heb juist de Terril een paar keren op en af gaan fietsen (ik kan morgen niet, sorry he).
Deze is perfect te doen. De organisatie is hier verantwoordelijk geweest (een pluim) want er zijn andere stukken die spekglad zijn. De afdaling is helemaal niet moeilijk. Het stijgen gaat nergens te stijl. Alleen de tweede haarspeld naar rechts lukte mij maar niet met mijne big foot. Maar ja heb dan ook de techniek van een olifant :-?
Vooral over de baan gereden kan dus niets zeggen over de staat van de rest van het parcour.

Wat ik wel nie snap is dat de poort van de terril (waar je morgen binnen komt) op slot is. Rij je door tot aan het rond punt en dan naar links is er geen omheining meer en kan je zomaar op de speeltuin. Is het nu verboden of nie?
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

update over het parcours:
Heb een dikke 30km van het parcours gedaan in de zaagmeel-ploeg :wink: dus kan wel inschatten hoe het erbij ligt. Natuurlijk liggen er hier en daar modderstukken en plassen maar absoluut nie zoveel als ik verwacht had
;. Wel heeft bosbeheer hier en daar lelijk huisgehouden en liggen er een aantal bomen over de weg. Sommigen zijn al rijdend te doen maar sommigen helemaal niet dus hier toch opletten geblazen.

Ik hoor jullie al denken, eigen TT; natuurlijk zegt dieje dat het parcours goed is maar om jullie te overtuigen heb ik een fotooke van mijne bike genomen toen ik thuiskwam:
Image
En mijn banden waren Speci renegades maar zou hier toch gaan voor racing ralphs (zeker op een 29er vlot te doen)

Hopelijk blijft het weer nu een beetje zoals het nu is, dan ben ik er zeker van dat jullie je serieus gaan amuseren!

Tot op de terril!!!

PS: de groene poort zal morgenroeg wel open zijn hoor (als ik de sleutel tenminste niet vergeet [-o< )
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

dubbele post
Last edited by go2go2 on Sat 07 Jan 2012 16:43, edited 1 time in total.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

@koenvgn, gij hebt tegen 5km/h gereden zeker (fiets amper vuil) :wink: :P
Kom morgen waarschijnlijk ook af, van thuis uit voor 40km extra. Ga nu wel eerst mijn aandrijving vernieuwen (compleet in de soep van de voorbije TT's) :-?
Post Reply