Za 07/01/2012 Oostnieuwkerke :: Brigidatocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Weer niet zoveel geregend v orige nacht , 't kan alleen maar goed zijn voor ons parcours , straks de rest gaan uitpijlen en dan de zaal klaar zetten , Nu nog hopen dat het volgende nacht niet teveel gaat regenen en dan zal bijna alles toch nog redelijk goed berijdbaar zijn . We hebben een tof nieuw stukje aan Decathlon met korte klimmetjes ontdekt , 'k vind het een leuk tussendoortje . Bedankt aan Decathlon voor het mogen gebruiken .
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

net terug van het uitpijlen, geloof me of niet, lus hooglede ligt zelfs heel goed, met uitzondering van 1 stuk dat we er uitlaten.
Had het parcours veel slechter verwacht, de wind heeft blijkbaar wonderen gedaan.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Als de gezondheid erop vooruitgaat (keelonsteking) probeer ik hier voor het eerst eens te rijden. Wel eens moeten zien hoe ik vlot de Brugsesteenweg in Gits/Hooglede ga passeren met dat BK Veldrijden...

Hoe lang zijn de verschillende lussen eigenlijk (ik zie enkel bij lus Zilverberg een afstand staan). Moet niet op een km juist zijn hoor, maar vooral om te weten wat ik ev. zou laten vallen/behouden.
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

kom juist van de decathlon. heb de .pijlen zien hangen. alles hangt nogal verwaaid. linten los en pijltjes naar alle kanten. mischien nog eens passeren van de organisatie. kom misschien ook af al heb ik het al een beetje gehad met de modder en de wind.alleszins veel succes met de tocht. zitten ook de bultjes aan schiervelde erin?
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

De basislus is 27 km, lus Moorslede 8,5 de lus over de zilverberg 3,5, Roeselare is 11km en Hooglede 12
Dit is bij benadering, mijn papieren liggen nog op de startplaats en mijn pc is vorig week gecrasht.

De linten en de pijlen bij den decathlon zouden weer in orde moeten zijn, deze namiddag nog met de auto den toer gedaan en zonodig hersteld, de wind heeft veel schade gedaan.
Morgen om 7.30 u rijden nog 2 ploegen voor
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Voila, alles is in orde om de bikers morgen te ontvangen . De laatste weerberichten zien er hoopgevend uit voor morgen , 't zal zo te zien redelijk droog blijven morgen . Vandaag nog veel extra werk gehad door het stormweer van de afgelopen dagen . Tot 2 maal toe het parcours terug afgereden om weggegemaaide of rondgedraaide pijlen , linten en paaltjes terug op orde te zetten . Morgenvroeg nog een laatste controle. Vanavond nog de bewaakte fietsparking, afspuitstand en bbq klaargezet zodat iedereen met een gerust gemoede kanafkomen en terug huiswaarts vertrekken. Tot morgen.
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

biebie morgn aanwezig
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ewel ik ook
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

Mooi trainingstochtje nietegenstaande de wind een duchtige tegenstander was. =D> =D>
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

Den Steffie wrote:Mooi trainingstochtje nietegenstaande de wind een duchtige tegenstander was. =D> =D>
aja voor wat train je ???
Post Reply