Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

de vallende mountainbiker wrote:
Michaël wrote:Eindelijk nog eens een beetje een langere afstand. Ik zal eerst de 65 rijden en dan de 40 :lol: Voor minder dan 100 kom ik niet meer buiten in het weekend. :-({|=
idem dito :-D
Ne vuile en ne propere foto dus... :lol: Jullie zijn echte bikkels! Respect! =D> Ik ben nu al kapot als ik om patatten ben geweest me de fiets... :oops: Das maar 2 km van bij mij.. :roll:
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

:lol: :lol: :drunk: zeker aanwezig , met een kleine delagatie cadjes .. modder of regen ...sowat .. gelukkig is het de laatste weken wat rustiger op de tochten ..lol ...lol ..loll m niet alleen goed weer rijders , ..en trouwens , al rijd ge dat elke dag , er verandert altijd iets in de nat tuur of ge hebt een bord voor uw kop , en wat is er lekkerder dan na zo n tocht , als ge vrienden hebt tenminste ...pinte pakken .... clubkas spekken :drunk: :drunk: , zodat we nog jaren kunnen rijden ...thanks boys [-o< :drunk: :drunk: =D>
fotograaf
Mountainbiker

Post by fotograaf »

wardje wrote::lol: :lol: :drunk: zeker aanwezig , met een kleine delagatie cadjes .. modder of regen ...sowat .. gelukkig is het de laatste weken wat rustiger op de tochten ..lol ...lol ..loll m niet alleen goed weer rijders , ..en trouwens , al rijd ge dat elke dag , er verandert altijd iets in de nat tuur of ge hebt een bord voor uw kop , en wat is er lekkerder dan na zo n tocht , als ge vrienden hebt tenminste ...pinte pakken .... clubkas spekken :drunk: :drunk: , zodat we nog jaren kunnen rijden ...thanks boys [-o< :drunk: :drunk: =D>
Ik hoor het al... :oops: Ik zal daar weer alleen aan een tafelke zitten zondag, zonder vrienden :-D :wink: Met de enige vriend dan wel, één pint. :drunk:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Heeft iemand gps track van langste afstand van vorig jaar of jaar daarvoor?
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Michaël wrote:Eindelijk nog eens een beetje een langere afstand. Ik zal eerst de 65 rijden en dan de 40 :lol: Voor minder dan 100 kom ik niet meer buiten in het weekend. :-({|=
Patser... 8) 8)
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Wij zullen er ook zijn met ne man of 15...

Ik kijk uit naar het MD, de modder, de beste Bloso stukken... eigenlijk naar alles daar...

Het zal deugd doen om na 5 weken nog eens te kunnen rijden! Bring it on!
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

tot welk u kan je infeite nog op de toer van 45 starten..aangezien ik eerst de 65 doe moet ik wel zien dat ik ni te laat terug ben en dat de pijltjes al weg zijn voor ik aan de 45 begin :roll: ...en zo mogelijk nog belangrijker..tot hoe laat is de apres open want na 100km heb ik wel veel dorst.. :evil: ...en een heeeeeeeeeeel klein beetje honger :roll:
ATB Herentals
Mountainbiker

Post by ATB Herentals »

@de vallende mountainbiker
Je kan officieel starten tot 10.30u. Maar meestal vertrekken er nog wel een paar mensen. Meestal beginnen we rond 11 uur de pijlen weg te halen.
Je zal dus moeten zorgen om voor die tijd aan je tweede ronde te beginnen. Misschien doe je beter eerst 45 en dan 65?
Apres is open tot 1.30u, maar we jagen niemand weg.

Deze middag hebben we de laatste pijlen gehangen. Het ligt er nat bij natuurlijk, dat kan moeilijk anders. Maar er zijn geen echte ploeterstukken bij en op de meeste plaatsen kan vlot gereden worden. Als het deze nacht nog droog blijft zal het allemaal best meevallen.

Tot morgen!
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

da klinkt goed ! ik heb er zin in ... tot morgen ...
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Zal ook paraat zijn morgen voor de 65 km.

Las net dat de trekking van de loting om 11.30 uur begint? Moet je dan al binnen zijn of hangt de trekking tijdelijk uit? Zou bijvoorbeeld spijtig zijn dat je de winnaar van de mtb bent, maar nog onder de douche staat en ze het afroepen en er een ander lot getrokken wordt en je daar dan na binnenkomt en dit te horen krijgt :)!
Post Reply