Zo 08/01/2012 Lovenjoel :: M.T.B Tocht Winter 2011-2012

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Duboisbiking wrote:Op weeronline enkel vrijdag nog kans op wat neerslag, anders droog en koud
Hmm, da's raar, volgens BDB is net vrijdag (en ook zondag) de dag met minst kans op neerslag. Laten we hopen dat beiden ernaast zitten en dat elke dag droog is met goed veel wind, kwestie van dat daar toch ietske droger te krijgen :-D

Qua temp zal't inderdaad gedaan zijn met +10, tja, maar nog steeds warm voor de tijd van't jaar!

Hopelijk krijg ik wat volk mee want alleen ploeteren is toch altijd minder leuk...
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Gaat de TT door zoals gepland?
Ik heb gisteren vaag iets opgevangen van problemen door omgewaaide bomen in het Meerdaelbos. Ik weet niet of deze dus allemaal opgeruimd gaan zijn tegen zondag
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

el gordo wrote:Gaat de TT door zoals gepland?
Ik heb gisteren vaag iets opgevangen van problemen door omgewaaide bomen in het Meerdaelbos. Ik weet niet of deze dus allemaal opgeruimd gaan zijn tegen zondag
+1
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Duboisbiking wrote:Op weeronline enkel vrijdag nog kans op wat neerslag, anders droog en koud. Zal de dikke handschoenen en de voetverwarmers zijn volgend weekend.

Http://www.facebook.com/mountainbikesport
Dus vandaag, donderdag, droog ?????
Da's dan waarschijnlijk een voorspelling uit het gazetje van Pietje De Leugenaar ;-))) ?

Effe serieus : ik vind dit vreselijk voor de organizatoren. Wij (bikers) zagen en klagen altijd maar over de omloop die te veel van dit of te weinig van dat is, maar laat ons even denken aan hen (de inrichters) wier tocht staat of valt bij de gratie van de weergoden.

Ik kom naar Lovenjoel !
JensT
Mountainbiker

Post by JensT »

De tocht gaat gewoon door! Geen problemen in de bos voor ons traject! Tot zondag!!
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

JensT wrote:
De tocht gaat gewoon door! Geen problemen in de bos voor ons traject! Tot zondag!!
=D>
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

ik kom ook het is niet ver maar juist het veld doorploeteren. Tot zondag
Jan69
Mountainbiker

ik kom ook

Post by Jan69 »

Denk daar te zijn rond 9u15.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Is er een parcoursupdate beschikbaar?
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Na enkele weken ni getrapt te hebben en het nodige gegeten en gedronken merge van de party voor de eerste afzien tocht van het jaar..lt het slijk maar komen :-)
Post Reply