Aan de foto's te zien was de fotograaf waarschijnlijk een vriend van de bende van Lichterveldeamateur-biker wrote:Aan de fotograaf :![]()
Ma 02/01/2012 Snellegem :: Bosrally
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Ne dikke merci aan de fotograaf voor de prachtige foto's
zo kon ik nog eventjes nagenieten van een prachtige rit
bedankt en tot volgend jaar
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Ne dikke merci aan de fotograaf voor de prachtige foto's
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
Toch niet Marc. De fotograaf is ons niet bekend. Maar 't is wel onze vriend geworden na het bekijken van de foto's.marctempo wrote:Aan de foto's te zien was de fotograaf waarschijnlijk een vriend van de bende van Lichterveldeamateur-biker wrote:Aan de fotograaf :![]()
is de huisfotograaf van vas henk rogiersamateur-biker wrote:Toch niet Marc. De fotograaf is ons niet bekend. Maar 't is wel onze vriend geworden na het bekijken van de foto's.marctempo wrote:Aan de foto's te zien was de fotograaf waarschijnlijk een vriend van de bende van Lichterveldeamateur-biker wrote:Aan de fotograaf :![]()
![]()
- ivan58
- Mountainbiker
Mooi drassig parcours. Door de vele regen was er zelfs een beek, die de aardeweg camoufleerde, om op de asvaltweg te komen. Resultaat: een jonge kerel(12-13 jaar?) die me juist voor de asvaltweg wilde passeren, door me rechts voorbij te gaan, kwam door die verscholen plas knal de gracht, die naast de aardeweg lag, in gereden. VOLLEDIG KOPJE ONDER, MET FIETS EN AL. Aan de kerel in kwestie, nogmaals dank dat je me passeerde, anders had me dit niet alleen een nat pak bezorgd, doch ook een nieuwe GSM...Ik vermoed dat de jongen onmiddellijk naar huis is gegaan. Hij was wel niet gekwetst, doch met alles nat was het niet raadzaam zo verder te rijden, me dunkt. En ja , het was een diepe gracht hoor, zelfs de jongen in kwestie kon er nog mee lachen! Om nooit te vergeten(lessons learned!)