Ma 02/01/2012 Snellegem :: Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

amateur-biker wrote:Aan de fotograaf : =D> =D>
Aan de foto's te zien was de fotograaf waarschijnlijk een vriend van de bende van Lichtervelde :drunk:
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Ne dikke merci aan de fotograaf voor de prachtige foto's
zo kon ik nog eventjes nagenieten van een prachtige rit
bedankt en tot volgend jaar
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Ne dikke merci aan de fotograaf voor de prachtige foto's
zo kon ik nog eventjes nagenieten van een prachtige rit
bedankt en tot volgend jaar
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

marctempo wrote:
Aan de foto's te zien was de fotograaf waarschijnlijk een vriend van de bende van Lichtervelde :drunk:
Toch niet Marc. De fotograaf is ons niet bekend. Maar 't is wel onze vriend geworden na het bekijken van de foto's. :lol: :lol:
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

amateur-biker wrote:
marctempo wrote:
Toch niet Marc. De fotograaf is ons niet bekend. Maar 't is wel onze vriend geworden na het bekijken van de foto's. :lol: :lol:
is de huisfotograaf van vas henk rogiers
ivan58
Mountainbiker

Post by ivan58 »

Mooi drassig parcours. Door de vele regen was er zelfs een beek, die de aardeweg camoufleerde, om op de asvaltweg te komen. Resultaat: een jonge kerel(12-13 jaar?) die me juist voor de asvaltweg wilde passeren, door me rechts voorbij te gaan, kwam door die verscholen plas knal de gracht, die naast de aardeweg lag, in gereden. VOLLEDIG KOPJE ONDER, MET FIETS EN AL. Aan de kerel in kwestie, nogmaals dank dat je me passeerde, anders had me dit niet alleen een nat pak bezorgd, doch ook een nieuwe GSM...Ik vermoed dat de jongen onmiddellijk naar huis is gegaan. Hij was wel niet gekwetst, doch met alles nat was het niet raadzaam zo verder te rijden, me dunkt. En ja , het was een diepe gracht hoor, zelfs de jongen in kwestie kon er nog mee lachen! Om nooit te vergeten(lessons learned!)
Post Reply