Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Velda Cycling
- Mountainbiker
De 100% verharde weg parcours zijn volledig met een andere type pijl aangeduid. Ze doen wel dezelfde bevoorradingsposten aan en kunnen op het einde ook kiezen of ze de Kemmelberg nog oprijden of liever passen hiervoor.
Vorige week nog door enkele kodo's de 65 km VTT afgereden en het parcours lag er dan uitermate goed bij. Wel een lastig toertje gezien de vele hoogtemeters. Deze afstand is dan ook voor de getrainde bikers!
Vrijdagnamiddag wordt jet parcours nog een laatste maal afgereden door enkele kodo's. De toestand van het parcours zal 's avonds nog gepost worden op dit forum.
Vorige week nog door enkele kodo's de 65 km VTT afgereden en het parcours lag er dan uitermate goed bij. Wel een lastig toertje gezien de vele hoogtemeters. Deze afstand is dan ook voor de getrainde bikers!
Vrijdagnamiddag wordt jet parcours nog een laatste maal afgereden door enkele kodo's. De toestand van het parcours zal 's avonds nog gepost worden op dit forum.
- Den Tourist
- Mountainbiker
Post by Den Tourist »
Ook ik en mijn 2mede bikers zullen zaterdag terug aanwezig zijn
Ik kijk ieder jaar uit naar deze tocht is een echt prachtige tocht! Ik ga waarschijnlijk de 45 rijden!
tot zaterdag!
tot zaterdag!