soort banden
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- young wtc olympiatje
- Mountainbiker
- Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....
Post by young wtc olympiatje »
Foxy wrote:De eerste die nog een keer vraag welke banden je moet gebruiken en hoeveel bar je moet steken op een strandrace mag van mij levenslange ban krijgen op dit forum
Kben ook nog maar 16 jaar hé dan kan je ook nog niet alles weten é
Op het forum ben je wel FEL maar tzal wel iets minder zijn op de velo!!!
- Foxy
- Mountainbiker
Ik ben nog feller in 't echt, dus let maar op, pietjeyoung wtc olympiatje wrote:Foxy wrote:De eerste die nog een keer vraag welke banden je moet gebruiken en hoeveel bar je moet steken op een strandrace mag van mij levenslange ban krijgen op dit forumkweet wel welke banden dat ik moet gebruiken hoor!!!!
Kben ook nog maar 16 jaar hé dan kan je ook nog niet alles weten é![]()
- young wtc olympiatje
- Mountainbiker
- Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....
Post by young wtc olympiatje »
Foxy wrote:Ik ben nog feller in 't echt, dus let maar op, pietjeyoung wtc olympiatje wrote:Foxy wrote:De eerste die nog een keer vraag welke banden je moet gebruiken en hoeveel bar je moet steken op een strandrace mag van mij levenslange ban krijgen op dit forumkweet wel welke banden dat ik moet gebruiken hoor!!!!
Kben ook nog maar 16 jaar hé dan kan je ook nog niet alles weten é![]()
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
vredestein t-lope 2.35.. bolt als een tiet.koenvgn wrote:heb hier nu voor mijn29er big apple 2.15 liggen maar ben toch aan't twijfelen om iets furious fred te kopen...
Blankenberge is niet alleen strand eh! In de duinen is iets profiel misschien beter denk ik...
Mooie band. En dit met lage druk zal ook nog meer dan voldoende grip geven.Emperor of the Mud wrote:vredestein t-lope 2.35.. bolt als een tiet.koenvgn wrote:heb hier nu voor mijn29er big apple 2.15 liggen maar ben toch aan't twijfelen om iets furious fred te kopen...
Blankenberge is niet alleen strand eh! In de duinen is iets profiel misschien beter denk ik...