nijs pauwels < dat ze ne echt mtber sturen lol den jeff al was het maar om ervaring op te doen voor brazil 2016 die zit toch bij verslyus team dit jaargovaert wrote:Kevin van hoovels verdient het om te gaan! Voor nys zal het enorm moeilijk worden... En ik heb ook ergens horen waaien dat pauwels ook wel interesse heeft in die 2de plaats voor de spelen. Niet vergeten dat pauwels veel beter kan klimmen als nys, technisch zijn ze echter elkaars evenknie. En Nys heeft deze zomer wel het bk verloren aan pauwels, die hem zuiver klopte met 1:20voor en dat op 1ronde bij elkaar gereden. Nys had dan wel krampen, maar nys heeft alleen maar krampen tijdens mountainbike races van 2 uur. Wordt nog zeer interessant in de aanloop naar de spelen, me dunktmalmedy wrote:Heb je die omloop toen gezien geef nijs zelfs de kans om in londen top vijf te eindigen je moet er natuurlijk eerst geraken en de wb van dit jaar zijn niet in zijn voordeel wat normaal is het blijft mtb en geen cross !
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
- kevx
- Mountainbiker
kerel, leert es nederlands typenneed for speed wrote:dat ze kevin hoovels nie kennen is nie de schuld van de suporterszoveelstebiker wrote:Sven Nys, daar ben je voor of tegen, zo lijkt het. Een middenweg lijkt er niet te bestaan.
Voor de tijd die Nys in MTB-steekt doet hij het heel goed. Dat hij zijn beste resultaten op parcoursen behaald die het korst bij veldrijden aanleunen is de logica zelve. Dan zeg je: ja, maar waarom kiest hij dan niet voor vol voor de mountainbike? Het antwoord is geld. Maarja, hoe zou je zelf zijn om wat je verdiend in het veldrijden op te geven?
Toch vind ik dat Nys op parcours die minder aan hem toegeschreven zijn ook al mooie dingen heeft laten zien. De manier waarop hij van ver op korte tijd kon opschuiven was dikwijls fenomenaal! Hopelijk houd hij woord en start hij dit jaar in Houffalize. Ik kijker er al naar uit! Ik kijk wel iets minder uit naar de toeloop van (zatte?)-nys supporters die dat met zich meebrengt. Als ik naar de mtb ga kijken vind ik het altijd jammer hoe sommigen enkel voor Nys komen. Bij deze dus de mening van een sportliefhebber die denkt wel iets van MTB te kennen. Ik roep ten minste ook voor bvb Van hoovels. Schandig hoe sommigen niet eens zijn naam kenden toen hij al BK was.
Groet
maar van zijne sponser ne kampioen in de ploeg hebben een er zo weinig meedoen
een wat ik bedoelde als nijs eerder was gaan mtb bedoelde ik als die nog rond de 20 WAS
hy diene kulavy was al eens 4 op een wk cross
Ik gun het nys van harte om naar de o s te gaan maar ik vrees dat er wel betere mtbkers in ons belgenlandje rondlopen. Daar is Pauwels er 1 van. Die kan volgens mij wel es iets laten zien daar!
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Gezien de omstandigheden: MTB seizoen begint nu heel vroeg na de cyclocross, selectie word ergens in mei afgerond, na de eerste 4 WB dacht ik. Komt daarbij dat Nys en Pauwels en andere belgen heeeeel ver achteraan moeten starten op de WB. De kans op een 2e Belg die de normen haalt is dus heel klein. Maar toch dicht ik Nys dan nog de grootste kans toe, vanwege ervaring en betere startpositie dan Pauwels ...
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
wel als ze het voorstel van Nys om ook world tour punten toe kennen voor corss en mtb dan wordt iemand als Kevin interessant voor de grote ploegenneed for speed wrote: dat ze kevin hoovels nie kennen is nie de schuld van de suporters
maar van zijne sponser ne kampioen in de ploeg hebben een er zo weinig meedoen
vind dat Nys wel zijn best doet voor cross en mtb
- kevx
- Mountainbiker
en dieje zin daaronder is nog ergerjimmyvlb wrote:Dat ze Kevin Hoovels niet kennen is niet de schuld van de supporters,bucket wrote:Wat is in uw belevingswereld dan Nederlands?kevx wrote: kerel, leert es nederlands typenwa is da nu voor ne tekst?
maar van zijn sponsor. Een kampioen in de ploeg hebben en er zo weinig mee doen.
en bucket... als gij da ne normale tekst vind, dan zou ik als ik van u was ook es nederlandse les gaan volgen....
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
BK Veldrijden: lus verdwijnt uit parcours
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120107_039
Ja mannekes
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120107_039
Ja mannekes
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Dat is waar,maar in den tijd van Vlaminck moesten ze overal door ploeteren.Wil gewoon zeggen dat ze verwend worden nu