de kodo's wensen iedereen een vreugdevol en sportief nieuwjaar toe
www.vttkemmel.be
Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht
Post by touchdownbiker »
hoe zit dat ginder met die goeie grond,
welle van wolfsdonk zullen ook van de party zijn;
we zijn alleen nieuwsgierig naar den toestand van het veld. Voor de rest weten we dat die gasten op alles voorbereid zijn.
welle van wolfsdonk zullen ook van de party zijn;
we zijn alleen nieuwsgierig naar den toestand van het veld. Voor de rest weten we dat die gasten op alles voorbereid zijn.
De verharde weg ritten lopen zoveel als mogelijk gelijk met de VTT tochten. Maw deze tochten gaan ook richting Frankrijk. De 35km gaat net over de grens en doet de Mont Noir aan en passeert via St-Jans Cappel. De 60km rijd nog verder tot over de Catsberg in Godewaersvelde. Ondertussen doen ze ook nog de Mont de Kokereel en de Mont de Boeschepe.
Dat wil zeggen dat we zowiezo een fluo vestje moeten mee hebben.kodokadé wrote:De verharde weg ritten lopen zoveel als mogelijk gelijk met de VTT tochten. Maw deze tochten gaan ook richting Frankrijk. De 35km gaat net over de grens en doet de Mont Noir aan en passeert via St-Jans Cappel. De 60km rijd nog verder tot over de Catsberg in Godewaersvelde. Ondertussen doen ze ook nog de Mont de Kokereel en de Mont de Boeschepe.
Geen probleem.
Bedankt kodokade'.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik ga eens afspreken met mijn collega, ik hou je op de hoogteJemp wrote:Kijk ook al uit naar deze. Het zal wel terug ploeteren worden, maar 't is er de tijd van het jaar voor.![]()
Ga voor de 45 of 55. Moet op tijd zijn voor te gaan nieuwjaren![]()
@Rock Rider: ik start met mijn schoonbroer tegen een uur of 8. Rijdt ge mee?
wegrit
de wegrit is zeker een iniatitief voor de wielertoerist met racefiets, maar kan natuuklijk ook met de mountenbike afgereden worden! voor de mensen die hier en daar een onverhard strookje willen meepikken is dit mogelijk daar de mtbtocht nooit ver weg is van de verharde wegrit en ze dezelfde bevooradingen aandoen .