Jammer...zaterdagmiddag kannet nie...
Net terug van Stavelot...zeer mooie bike streek...alsook bier..hesp...pate...everzwijn...hert...
Anyway...tzal dus tot volgend jaar zijn he!
Beste wensen!!!!
bike-partner rond de streek van Brugge
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ik maak er een erezaak van om hier vroeg van start te gaan, want ik heb nog werk te doen die dag. Maar ik zal en moet de MTB 0 van de teller zien te krijgen. Ik heb er gisteren speciaal nieuwe banden voor gekocht, dus moet ik ze direct testen. Schwalbe CX Pro 1.35. Eens benieuwd wat dit zal geven. Mooi is het niet, maar dat deert me niet. Mijn beestje is intussen al 7 jaar oud, en heeft al menig oorlog overwonnen.
- copperhead333
- Mountainbiker
Post by copperhead333 »
Snellegem was in orde. Samen met tipi en seppen door de bossen gebaggerd.
Een wat jongere rijder heeft hier ook een zeer belangrijke les geleerd vandaag: probeer geen bochten af te snijden met door een grote plas te rijden... die plas kan ook een boordevolle gracht zijn...
Een wat jongere rijder heeft hier ook een zeer belangrijke les geleerd vandaag: probeer geen bochten af te snijden met door een grote plas te rijden... die plas kan ook een boordevolle gracht zijn...
- copperhead333
- Mountainbiker