Ma 02/01/2012 Snellegem :: Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den peet
Mountainbiker

Post by den peet »

Een groep ghostbikers uit Sleidinge zal er ook présent tekenen
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Moet jammer genoeg gaan werken :cry: :cry: :cry:
jend
Mountainbiker

Post by jend »

ik twijfel om hier te starten. Ik moet van Oosterzele komen. En twijfel of het niet teveel gaat baggeren zijn op 2januari. Moet nog bekomen vaan de ffestdagen en dan es snellegem toch al even rijden.

Grtz
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik kom ook af.
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

geertje wrote:Afstanden 28/48km, :drunk: kan daar nog een tussenafstand gereden worden door op de één of de andere splitsing de 48km :drunk: te rijden en zo ongeveer 40km te rijden? :drunk: :drunk:

Tot morgenochtend

geertje :wink:
een tussenafstand is er niet de precieze km zijn 3o en 51 .en het prachtigste stuk zit juist voor tweede bevoorading.dus aan jullie om te beslissen .
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

net terug van laatste controle alles ligt er goed bij en berijdbaar MAAR MAG IK NOGMAALS OPROEPEN OM UIT DE PRIVE STUKKEN TE BLIJVEN BUITEN DE TTdeze morgen waren al weer twee pippos er in geslaagd om door een boerderij te rijden waar er trouwens nog koeien op de weide stonden.en dan gaan dat de eerste zijn die klagen dat er geen prive meer inzit RESPECT VOOR ANDERMANS EIGENDOM ALSTUBLIEFT stel je maar eens voor dat er plots een mtb er door jouw tuin komt gereden hoe zouden jullie je daar bij voelen
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Morgen aanwezig om 08h15 voor eerste tocht van het jaar. Hopelijk valt weer beetje mee. :lol: :lol: :lol:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Deze rally doet me speciaal aan "onze Prez" denken.... :cry: :cry:
Elk jaar de eerste afspraak met de forumbende.....
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Rond iets na 8 ga ik van start.
Het zal afhangen van het aantal baggerstroken en de hoeveelheid vocht dat tijdens de tocht nog naar beneden komt, maar 3 weken zonder fiets doen de goesting in een 2de ronde heel groot worden.
Al wie zin heeft gaat maar mee :bounce:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Had hier ook graag gestart om wa calorietjes te verbranden maar 'k zie dat er maar kan gestart worden tot 11u :( Heb al de eerste begraving beet van 2012 :-? en daarom kan ik niet starten in de voormiddag!!Volgende keer dan maar...veel succes met de organisatie!!
dingo 8)
Post Reply