Za 31/12/2011 Boutersem :: Winter V.T.T Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

De eerste maal een natter parcours voorgeschoteld, was wel nog goed berijdbaar en daardoor niet te zwaar. Toch gekozen na de bevoorrading voor de 25 km wegens wat beginnende verkoudheid... Helaas was het na de bevoorrading enkel verharde weg tot aan de finish.... had dan toch beter de 45 km moeten kiezen :cry:
Organisatie was ok, bevoorrading ook =D> één wat negatief puntje was de povere afspuitstand. De douches waren wel goed warm :wink:
Op naar volgend jaar en aan allen nog veel bikegenot voor het nieuwe jaar :drunk:
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Lord of de scoot wrote:Ik heb ook geen spijt dat ik meereed maar vraag mij toch af waar je die eindejaargeschenken moest gaan afhalen...
Dat "eindejaarsgeschenk" wou ik ook ontvangen,maar dat bleek er helaas niet meer te zijn,ik denk dat de kerstman alles terug meegenomen heeft :oops:
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

xxbeemerxx wrote:Weet er iemand hoeveel hoogtemeters hier waren voor de 45km ?
de barometrische hoogtemeters zijn bij mij weggevallen door te veel modder op de gps.

Maar als ik het online laat herbereken kom ik op 440hm uit.

Wij hebben de 45km gereden die er op mijn teller 47km was, met een gemiddelde van 20km/u.
Modder gewreten en content dat ik met mijn Rohloff nooit schakelproblemen gekend heb, wat ik bij meerdere mtb'ers onderweg wel gemerkt heb.

Parcour was saai maar de modder maakte er een uitdaging van.

4 povere tuinslangen, waarvan de meest linkse de enige was met voldoende druk, was echt niet voldoende bij deze weersomstandigheden.
Ik denk dat ze van geluk mogen spreken dat er geen al te grote opkomst geweest is. Het is koud en nat voor iedereen en na de inspanning te lang aanschuiven is echt niet motiverend.

Als ik het voorbije seizoen mag merken dat er bij andere TT organisatoren een perfecte afspuitstand in mekaar werd geknutseld waar zelfs tot 10 tuinslangen op aangesloten waren, dan blijkt het toch ook beter georganiseerd te kunnen worden.
Een tip voor volgend jaar!
Last edited by Mountain JOhler on Sun 01 Jan 2012 12:39, edited 2 times in total.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Kan iemand de gps track van de langste afstand doorsturen aub?
Email is gunther.tips@telenet.be
Lord of de scoot
Mountainbiker

Post by Lord of de scoot »

frits motaar wrote:
Lord of de scoot wrote:Ik heb ook geen spijt dat ik meereed maar vraag mij toch af waar je die eindejaargeschenken moest gaan afhalen...
Dat "eindejaarsgeschenk" wou ik ook ontvangen,maar dat bleek er helaas niet meer te zijn,ik denk dat de kerstman alles terug meegenomen heeft :oops:
Ik vraag mij af als er iemand is die het WEL kreeg ? Was aan de aankomst rond 10 uur dus zeker bij de 1000 eerste...
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

hier de beloofde link naar het filmpje:

ENJOY! :bounce:
Lord of de scoot
Mountainbiker

Post by Lord of de scoot »

frits motaar wrote:hier de beloofde link naar het filmpje:

=D>
david134
Mountainbiker

Post by david134 »

knap filmpje :bounce:
herber
Mountainbiker

Post by herber »

Saturnuske wrote:Zou er iemand kunnen helpen om een zekere Herber op te speuren?
Hey Saturnuske,
Hier ben ik. :wink:
Ik heb een tijdje met jou samen gereden (laatste km's) en vervolgens samen staan aanschuiven aan de afspuitstand en nen toffen babbel gehad.
Als je wil mag je ook een PB sturen.

Ik ben blij dat ik de lange afstand heb gedaan, aan de splitsing zwaar getwijfeld.
De dag voor de rit juist nieuwe remblokskes, ketting en casette laten steken, zonde van het geld :-?
Verwonderlijk dat er bij aankomst in de zaal nog zo weinig volk was.
Ik had 345 hoogtemeters, voldoende om de beentjes te voelen, gezien de zware omstandigheden.
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

frits motaar wrote:hier de beloofde link naar het filmpje:

Mooi filmpje, en mijn Stevensfietsje met zijn alsnog witte bandjes komen dan ook nog een tiental seconden in beeld ook " van 2'42" tot 2'52" :-D dus een filmpje voor de archieven =D> thanks
Post Reply