Vr 30/12/2011 Gits :: 10de Gitsbergtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
missie
Mountainbiker

Post by missie »

marnoek wrote:Verder rest mij nog elk een prettig eindejaar, en de beste wensen voor 2012 toe te wensen.
En een linkje naar de foto's :wink: ...
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

proficiat aan de inrichters ze hebben er een mooie tocht van gemaakt,ondanks de regen van afgelopen dagen, geen geploeter!!
wel afgezien met die enkele kodo's die reden als gekken !!! #-o
voetbalfan89
Mountainbiker

Post by voetbalfan89 »

Mooi tochtje in aangenaam gezelschap, je kan het jaar niet beter afsluiten op zo'n manier :wink:
Tot volgend jaar!
vinnie 5.2
Mountainbiker

Post by vinnie 5.2 »

Iedereen die iets inricht krijgt achterna kritiek.
Douches, bevoorrading, afspuitstand, bepijling, te weinig off road enz...
Het is allemaal niet gemakkelijk om iets in te richten en voor iedereen goed te doen.
TT Gits is meer dan een plaats waard op de jaarlijkse kalender.
Aangezien dit jaar er zoveel deelnemers waren :roll: wil dat toch al iets zeggen.
Van mijne kant proficiat aan de organisatie en hopelijk tot volgend jaar.
WRCcrosser
Mountainbiker

Post by WRCcrosser »

Hierop zaten jullie te wachten :-D

Het zijn er niet zo heel veel, maar het zijn wel de beste 111!

https://picasaweb.google.com/manutje88/ ... t30122011#

Foto's staan niet in volle kwaliteit, moest je hem heel erg willen, stuur dan pb, dan spreken we af!
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Beter laat dan nooit :lol: mooi tochtje gereden !
Voor de eerste keer alleen aangezet maar direct tussen mede bikers den toer verder gezet op een rustig tempo .
Had toch iets meer op en rond de berg Gits verwacht maar kom , we klagen niet .
Alles mooi verzorgd van begin tot einde =D>
Deze rit werd dan ook beloond met een groot aantal deelnemers .

See ya op de Heuveltjes van Erika
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Goeie rit gereden in aangenaam gezelschap. t' Was al lang geleden dat ik met Henkieboy op stap ben geweest. Bedankt voor mij 51 km uit de wind te zetten , de laatste km kon ik het alleen af :-D . We hebben heel de tijd zitten babbelen . En nee Pjer , het ging niet aléén over mooie vrouwen én dikke tetten [-X #-o . Op den aprés nog tot bij Hanzi geraakt, Kuba, Den bakker en Follow. Straks ken ik nog het hele forum 8) .

Tot noaste joare. :wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

filiep72 wrote:Goeie rit gereden in aangenaam gezelschap. t' Was al lang geleden dat ik met Henkieboy op stap ben geweest. Bedankt voor mij 51 km uit de wind te zetten , de laatste km kon ik het alleen af :-D . We hebben heel de tijd zitten babbelen . En nee Pjer , het ging niet aléén over mooie vrouwen én dikke tetten [-X #-o . Op den aprés nog tot bij Hanzi geraakt, Kuba, Den bakker en Follow. Straks ken ik nog het hele forum 8) .

Zie je wel Filip, dat het ook leuk kan zijn om eens over iets anders te praten ! Ik heb het je al "duuzend" keer gezegd... :wink:
Aan allen een fantastisch 2012 !
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

pjer wrote:
filiep72 wrote:Goeie rit gereden in aangenaam gezelschap. t' Was al lang geleden dat ik met Henkieboy op stap ben geweest. Bedankt voor mij 51 km uit de wind te zetten , de laatste km kon ik het alleen af :-D . We hebben heel de tijd zitten babbelen . En nee Pjer , het ging niet aléén over mooie vrouwen én dikke tetten [-X #-o . Op den aprés nog tot bij Hanzi geraakt, Kuba, Den bakker en Follow. Straks ken ik nog het hele forum 8) .

Zie je wel Filip, dat het ook leuk kan zijn om eens over iets anders te praten ! Ik heb het je al "duuzend" keer gezegd... :wink:
Aan allen een fantastisch 2012 !
Filiep als je wil tetteren over vrouwen en dikke tetten ben je bij bakkertje en ik aan het goeie adres :-D :-D :-D
vttentoertoxhten
Mountainbiker

Post by vttentoertoxhten »

Iemand een idee hoeveel deelnemers er waren? :bounce:
Post Reply