Vreemd, als je hem mail mij even in cc zetten.Jeremy wrote:Ik heb 19 december mijn wielen betaald maar nog niets ontvangen. Dan eergisteren een mail gezonden naar BOR om te vragen ivm levering, geen antwoordt.
Werkt soms beter/sneller
Post by Longobardi »
Inderdaad en nog steeds niets ontvangen.Jeremy wrote:Done, vandaag reminder gezonen en u in copy gezet.
Net eens gebeld naar Boris om het op te helderen.
Blijkbaar heeft hij ze nog niet verzonden omdat de RIM nog moest gelakt worden. Hij heeft me beloofd tegen eerste week van Januari te leveren.
Ben nu gerust gesteld, zeker als je ziet dat de transportbedrijf afleverd op verkeerde adres.
Post by FantaDHrider »
Kun je misschien weegschaal fotos ervan maken?endorfin wrote:My wheels @ 1,11kg
Post by Longobardi »
Post by Longobardi »
Volgens GLS moest ik reclameren bij B.O.R dat het product er niet bij zat.endorfin wrote:Wat gaat\wilt gls verder doen ?
Ik kan alleen maar uit ervaring spreken met een BOR 26er velg, en die waren van uitstekende kwaliteit. Daarom heb ik me nu ook een 29er setje aangeschaft met de BOR 333 velgen (mijn gewicht 69kg).govaert wrote:Iemand ervaring met de 29 velgen van frm en bor? En in het bijzonder de bor 435 daar ik toch een 100kilo weeg. Gewicht is ongeveer 485 gram en kosten in vergelijking met een notubes velg 'maar' om en bij de 40 pleuros. Dit lijkt me te mooi om waar te zijn ivm de kwaliteit? Of heb ik het mis?
Alvast bedankt