't was voor mij een korte tocht. Na 2 km al een tak tussen mijn wiel en derailleur afgebroken. Dus te voet terug naar de start, ik geloof dat ik zo goed als iedereen heb zien passeren :)
Spijtig, want het leek me een zeer mooie tocht!
Za 31/12/2011 Retie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Overpeltse Biker
- Mountainbiker
- Cube-elite
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson
Post by Cube-elite »
Ook P&Z / cube-bikers waren aanwezig deze voormiddag .
Na een blessure meer dan 8maand niet meer op de MTB gezeten en samen met de zoon de 27km gedaan ...SUPER tocht ...dikke proficiat aan de organisatie ...en bedankt voor de lekker curryworsten
Waar kunnen we de foto's terugvinden die genomen zijn op de technische passage in het bos ???
Groeten en beste wensen voor 2012
P&Z / cube bikers
Na een blessure meer dan 8maand niet meer op de MTB gezeten en samen met de zoon de 27km gedaan ...SUPER tocht ...dikke proficiat aan de organisatie ...en bedankt voor de lekker curryworsten
Waar kunnen we de foto's terugvinden die genomen zijn op de technische passage in het bos ???
Groeten en beste wensen voor 2012
P&Z / cube bikers
-
Giant Biker
- Mountainbiker
Post by Giant Biker »
schoon toerke
hier moet ni meer gezegd worden tot de volgende en iedereen een prettig en sportief 2012
De pret is weer gedaan, het werk kan beginnen, ik heb geloof ik ongeveer 1300 foto's gemaakt die ik nu op m'n pc aan het laden ben. Wel nat geworden vanochtend, maar het bleef gelukkig binnen de perken. Dit maal zitten spelen met 'meetrekken' van de camera. Het weer leende zich daar super voor, lekker grauw. Alleen niet bij stil gestaan dat 1300 keer meetrekken van de camera toch wel een flinke aanslag doet op de buikspieren
Vanalles langs zien komen vanochtend. Defecte remmen, gebroken kettingen, mensen die hun fietsmaat verloren waren. Dan was er nog de categorie boomknuffelaars. Sommige mensen vonden de boom tegenover mij zo aardig dat ze hem even een handje gaven, anderen gingen voor een innigere omhelzing...
Gelukkig stond iedereen daarna weer gewoon op en fietste weer verder.
Foto's zijn later vandaag te vinden via de website van de Blauwtrappers http://www.blauwtrappers.be/ .
Groetjes,
Connie Sinteur
Vanalles langs zien komen vanochtend. Defecte remmen, gebroken kettingen, mensen die hun fietsmaat verloren waren. Dan was er nog de categorie boomknuffelaars. Sommige mensen vonden de boom tegenover mij zo aardig dat ze hem even een handje gaven, anderen gingen voor een innigere omhelzing...
Foto's zijn later vandaag te vinden via de website van de Blauwtrappers http://www.blauwtrappers.be/ .
Groetjes,
Connie Sinteur
ook hier komen rijden vanuit wuustwezel
mooie toch, mooi afgepijlt en goede bevoorading, alleen konden ze ni volgen met het vullen van de bekertjes
heb de 38km gereden dat er uitendelijk 35 waren ofzo
mooie technische stukken en ook wat stukjes om te kunnen recupereren want amai
heb toch wel wat afgezien soms 
mooie toch, mooi afgepijlt en goede bevoorading, alleen konden ze ni volgen met het vullen van de bekertjes
heb de 38km gereden dat er uitendelijk 35 waren ofzo
mooie technische stukken en ook wat stukjes om te kunnen recupereren want amai
vandaag ook de laatste rit van het jaar komen rijden in retie .
goed geamuseerd daar . vertrokken voor de 43 km .
zeer leuke single tracks afgewisseld met modderige dreven en af en toe wat asfalt .
aan de bevoorrading was het druk .
in de bassen zelf viel het goed mee . nergens geen file gehad .
afpijling was zeer goed .
de bike wash links laten liggen . teveel volk .
volgend jaar kom ik zeker terug .
1 klein minpuntje . bij vertrek aan de bv reed ik achter een groep met allemaal dezelfde kledij aan en net na de eerst bocht volgen de bananenschillen door de lucht over een omheining in een tuin van een buitenverblijf .
sorry gasten zoiets doe je niet .
wacht dan iets langer aan de bv en gooi het daar in de vuilbak .
aan iedereen nog een happy newyear . en een 2012 zonder ongevallen
goed geamuseerd daar . vertrokken voor de 43 km .
zeer leuke single tracks afgewisseld met modderige dreven en af en toe wat asfalt .
aan de bevoorrading was het druk .
in de bassen zelf viel het goed mee . nergens geen file gehad .
afpijling was zeer goed .
de bike wash links laten liggen . teveel volk .
volgend jaar kom ik zeker terug .
1 klein minpuntje . bij vertrek aan de bv reed ik achter een groep met allemaal dezelfde kledij aan en net na de eerst bocht volgen de bananenschillen door de lucht over een omheining in een tuin van een buitenverblijf .
sorry gasten zoiets doe je niet .
wacht dan iets langer aan de bv en gooi het daar in de vuilbak .
aan iedereen nog een happy newyear . en een 2012 zonder ongevallen
was ne plezante toch, alleen af en toe van die pippo's op de single tracks, als ik ff wat inhoud op die singletracks is dat niet omdat ik niet sneller kan he, maar om de helling erna niet gehinderd te worden door mensen die niet boven geraken, als je dan als een zot voorbij komt moet je ni verschieten dat er iemand in de weg staat op de helling naar omhoog :p
organisatie en bepijling was goed, alleen had er van mij op die grote baan die je moest oversteken een seingever mogen staan
organisatie en bepijling was goed, alleen had er van mij op die grote baan die je moest oversteken een seingever mogen staan
mooi toerke de 43 bijna gedaan aan corsendonk van parcoer gegaan toch nog 70 km bij aankomst thuis en het slijk viel nog goed mee na al die regen alleen spijtig dat er aan de bevoorrading niets anders was dan wa drinken en dat na lang aanschuiven den tapper kon niet volgen maar ja gelukkig hadden we zelf nog een bus drank en een reep bij t'his nog goed gekomen tot in 2012
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ben vandaag ook de 43km komen rijden en vond dat het parcour het goed bij lag vergeleken met lommel gisteren.
Maar net zoals gisteren was het een goede bepijling, goede bevoorrading (viel me ook op dat niet goed konden volgen met het vullen van bekers, zoals eerder al werd aangegeven, maar toch werd mijn drinkbus tussendoor met veel plezier bijgevuld), veel volk, .....
Bij de start viel het me al op dat er veel volk was en dacht dat betert wel tijdens het rijden, maar bleek dus niet het geval te zijn. Ben wel eens benieuwd hoeveel volk er was, want was dikwijls tempo minderen wegens de drukte.
Al bij al heb ik mij goed geamuseerd en was dit een leuke afsluiter van het jaar met een lekkere leffe van het vat als afsluiter.
Proficiat aan de organisatie.
Maar net zoals gisteren was het een goede bepijling, goede bevoorrading (viel me ook op dat niet goed konden volgen met het vullen van bekers, zoals eerder al werd aangegeven, maar toch werd mijn drinkbus tussendoor met veel plezier bijgevuld), veel volk, .....
Bij de start viel het me al op dat er veel volk was en dacht dat betert wel tijdens het rijden, maar bleek dus niet het geval te zijn. Ben wel eens benieuwd hoeveel volk er was, want was dikwijls tempo minderen wegens de drukte.
Al bij al heb ik mij goed geamuseerd en was dit een leuke afsluiter van het jaar met een lekkere leffe van het vat als afsluiter.
Proficiat aan de organisatie.
goeie rit gehad, op de bv was er alleen maar drank, maar den depanneur met eten was rap daar want toen we ons soep aan het drinken waren was alles al terug bijgevuld, wa een drukte man.
parcour wel wa aangepast tegen vorige jaren, maar goed.
Aan iedereen de beste wensen voor 2012 en veel bike plezier.
Morgen normaal naar Luyksgestel een tt rijden als ik uit mijn bed kan.
parcour wel wa aangepast tegen vorige jaren, maar goed.
Aan iedereen de beste wensen voor 2012 en veel bike plezier.
Morgen normaal naar Luyksgestel een tt rijden als ik uit mijn bed kan.