Za 31/12/2011 Retie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Vandaag hebben we het parcours afgepijld.
op de dreven is het wel vettig maar de leuke single tracks liggen er redelijk droog bij. Al het vocht dat er de laatste weken gevallen is voor ons parcours ook te veel geworden hoewel het merendeel nog redelijk goed berijdbaar is gebleven.
iedereen is welkom maar wel schoenen poetsen als je binnenkomt .
op de dreven is het wel vettig maar de leuke single tracks liggen er redelijk droog bij. Al het vocht dat er de laatste weken gevallen is voor ons parcours ook te veel geworden hoewel het merendeel nog redelijk goed berijdbaar is gebleven.
iedereen is welkom maar wel schoenen poetsen als je binnenkomt .
- forrest
- Mountainbiker
er zijn redelijk wat dreven, maar ook meer dan genoeg singletracks, die soms leuk golvend zijn. dit is een mooi toereke, maar ze zal morgen wel zwaar zijnGiant Biker wrote:Voor mij en mene maat ook hier de laatste we zijn nog ni hier komen rijden wat houd den toer in daar ik ni zo technichs ben maar wel wa snelheid in de benen ook alst wa zwaar is wil ik hem nog wel is vloeren wie weet meer?????
-
Giant Biker
- Mountainbiker
-
Giant Biker
- Mountainbiker
Vandaag alvast de oliebollen gebakken, zodat ik morgen tijd heb om foto's te komen maken!
De Blauwtrappers hebben me ingezet op het laatste stuk bij de Looieindse Bergen. Het is wel praktisch om even te onthouden hoe laat het is als u passeert, dat zoekt op Nieuwjaarsdag een stuk gemakkelijker naar de foto. Mochten er meerdere fototoestellen langs de weg staan, ik ben te herkennen aan een roze jas en een krullebol achter een hele grote fotocamera
Veel plezier morgen! Connie
De Blauwtrappers hebben me ingezet op het laatste stuk bij de Looieindse Bergen. Het is wel praktisch om even te onthouden hoe laat het is als u passeert, dat zoekt op Nieuwjaarsdag een stuk gemakkelijker naar de foto. Mochten er meerdere fototoestellen langs de weg staan, ik ben te herkennen aan een roze jas en een krullebol achter een hele grote fotocamera
Veel plezier morgen! Connie
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Is het daar ook aan het regenen? Zal de tocht alleen maar wat gladder maken zekers?!
-
Lars Timmers
- Mountainbiker
Mooi parcours!
Post by Lars Timmers »
Content dat ik deze tocht ben gaan rijden. Mooi parcours en veel afwisseling! Het slijk veel nog best mee, ondanks de nattigheid van afgelopen week.(ik had erger verwacht). Mooie stukken door bos, asvalt was ook goed om even te recupereren. Er was werk van gemaakt. Na de laatste 5km, mooie singletracks, doch daar even laatste stuk vanwege de drukte even links laten liggen en nam kort daarna terug singletrack door bos waardoor ik terug op parcours kwam van 5km daarvoor... maar dat lag aan mij. Aan pontfort heb ik terug de baan genomen richting centrum...
Puik werk van de organisatie! Greetz from Beerse. T