Vr 30/12/2011 Gits :: 10de Gitsbergtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
FRIGO
Mountainbiker

Post by FRIGO »

Meyke,

Ben je morgen present? :bounce:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

filiep72 wrote:
henkieboy wrote:
@ filip : oe laat zoeie vertrekken ?
Ik denk rond 8.30. Hoe eerder ik thuis ben , hoe beter. Moet ik wachten of start je terug in de namiddag
okido,k'zal er proberen te geraken
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Flink afgezien door dat ik me op de eerste stroken geforceerd heb. Al bij al nie te drasserig. Bevoorading was aanschuiven. Veel volk aanwezig. Waar zijn de fotos terug te vinden.

Http://www.facebook.com/mountainbikesport
Mr-Michel
Mountainbiker

Post by Mr-Michel »

Had geen al te hoge verwachtingen van deze rit door de regio die voor handen was, en tot aan de eerste bevoorraading werd mijn vermoeden aangescherpt door het hoge road-gehalte.
Maar juist is juist alles wat na de eerste bevoorraading kwam was zeker de moeite waard met op 1 die lange beklimming, lekkere kuitenbijter.
Alles was zeker goed berijdbaar.
Goeie uitpijling met in de tussenstukken de linten,
bevoorradingen waren OK, maar 'basic'.
Afspuitplaats links laten liggen door overstromingsgevaar.
Na 50km en 23,8km/h avg tevreden terug naar huis getrokken, zonder ongelukken tot volgend jaar
Last edited by Mr-Michel on Fri 30 Dec 2011 14:42, edited 1 time in total.
BOBO 1.1
Mountainbiker

Post by BOBO 1.1 »

leuke tocht , heb een poging ondernomen om een "Hoogerlandje" te doen en dat is idd gelukt , thanx aan die 2 andere bikers die mij net voor de eerste bevoorrading uit de prikkeldraad hebben ontnesteld, en ja er zat stroom op !! :drunk: . Volgend jaar ietsje meer douches ?
Snellen Eddie
Mountainbiker

Post by Snellen Eddie »

Ik had hier een groot moddergehalte gevreesd maar dat viel zeer goed mee. Mac Adam was wel zeer sterk aanwezig maar dat kon de pret niet deren. De eerste bevoorrading kwam nog voor het einde van de opwarming (13km) en die heb ik dan maar links (of beter rechts) laten liggen. Hier en daar vielen zelfs droge stroken te bespeuren wellicht door de wind van de afgelopen dagen.
Het licht heuvelende parcours (240m hoogteverschil op de 52km) en hier en daar een privé strook door het erf van boer Speeltie maakten het een aangename tocht. 5km voor het einde werden we nog verrast door een technische passage. De afspuitstand was wel gelegen in een zwembad maar voor 2 euroots kunt ge niet neuten.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

vandaag om 20voor8 aangezet uit klerken city met t'velooke en in houthulst nog ne gelijkgestemde ziel tegengekomen om zo tesamen naar gits te bollen en rond 8u30 aldaar te arriveren (en te merken dak miene drienkepulle int tuinhuis laten staan had)
Afscheid genomen van mijne bikepartner voor een uur en rondgekoekeloerd of filip er nog nie was en na 5minuutjes en eene cola later wast em daar ook .
Samen aangezet (en ook gearriveerd)voor de 50 (die er ook 50 waren)en daar wij elkaar al een paar maanden nie meer gezien of gesproken hadden is de rit eigenlijk voorbij gevlogen.
Overal was het goed tot zelfs zeer goed berijdbaar (nergens moeten stoempen om vooruit te geraken) , hier en daar mshn een beetje veel boane maar niemand die zich daar druk over maakte.
goeie bevoorrading met cola en sportdrank , wafeltjes , sinas en banaan . Filip en ik zeiden nog tegen elkaar dat er nie meer moe liggen op ne mtb bev.
terug aangekomen vlug t'fietske afgespoten in een soort van zwembad en rond half twaalf hadden wij onze eerste blondine vast in gezelschap van bakker , kuba en nog ne grysperre wiens naam mij ontschoten is(nog een keer goeiendag gezegd tegen hanzi ook) en met nog ne boterhammeke (en nog ne blondine) voelde ik mij sterk genoeg om de terugweg aan te vatten richting klerken alleen spijtig dat het nog 20km windop was .
Bedankt mannen en vrouwen van gits voor de mooie voormiddag die we terug mochten beleven

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En bedankt flipke voor het aangename gezelschap
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

henkieboy wrote:vandaag om 20voor8 aangezet uit klerken city met t'velooke en in houthulst nog ne gelijkgestemde ziel tegengekomen om zo tesamen naar gits te bollen en rond 8u30 aldaar te arriveren (en te merken dak miene drienkepulle int tuinhuis laten staan had)
Afscheid genomen van mijne bikepartner voor een uur en rondgekoekeloerd of filip er nog nie was en na 5minuutjes en eene cola later wast em daar ook .
Samen aangezet (en ook gearriveerd)voor de 50 (die er ook 50 waren)en daar wij elkaar al een paar maanden nie meer gezien of gesproken hadden is de rit eigenlijk voorbij gevlogen.
Overal was het goed tot zelfs zeer goed berijdbaar (nergens moeten stoempen om vooruit te geraken) , hier en daar mshn een beetje veel boane maar niemand die zich daar druk over maakte.
goeie bevoorrading met cola en sportdrank , wafeltjes , sinas en banaan . Filip en ik zeiden nog tegen elkaar dat er nie meer moe liggen op ne mtb bev.
terug aangekomen vlug t'fietske afgespoten in een soort van zwembad en rond half twaalf hadden wij onze eerste blondine vast in gezelschap van bakker , kuba en nog ne grysperre wiens naam mij ontschoten is(nog een keer goeiendag gezegd tegen hanzi ook) en met nog ne boterhammeke (en nog ne blondine) voelde ik mij sterk genoeg om de terugweg aan te vatten richting klerken alleen spijtig dat het nog 20km windop was .
Bedankt mannen en vrouwen van gits voor de mooie voormiddag die we terug mochten beleven

Henkieboy dien andere Grysperre was ik
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

follow wrote:
henkieboy wrote:vandaag om 20voor8 aangezet uit klerken city met t'velooke en in houthulst nog ne gelijkgestemde ziel tegengekomen om zo tesamen naar gits te bollen en rond 8u30 aldaar te arriveren (en te merken dak miene drienkepulle int tuinhuis laten staan had)

Henkieboy dien andere Grysperre was ik
Juust ja , moar ik en namen 'tgo nooit wa worden peinz ek
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Schoon toerke, mooi weer. Bevoorrading OK en zeer goeie organisatie =D>
Het was de eerste keer dat ik hier reed, en ik kom nog terug! Perfecte afsluiter van het jaar :-D
Post Reply