diest
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
R.D.
- Mountainbiker
- Location: Grand Canyon CF SLX 9.9 SL '15, Rotwild R.R1HT '11 custom
http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=17
Sporthal Karteria
Enkele maanden geleden nog gereden. Bepijling toen niet overal duidelijk of zelfs verdwenen.
Ruime parking aan vertrekpunt. Is geen BLOSO route, dus niet de vertrouwde pijltjes.
Sporthal Karteria
Enkele maanden geleden nog gereden. Bepijling toen niet overal duidelijk of zelfs verdwenen.
Ruime parking aan vertrekpunt. Is geen BLOSO route, dus niet de vertrouwde pijltjes.
Jammer, toch bedankt voor de info!R.D. wrote:http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=17
Sporthal Karteria
Heb de vaste route gebruikt om te zien wat ik waard ben als absolute beginneling (nog nooit op een MTB gezeten) en heb geen enkel probleem gehad met de bepijling (met het op de adem trappen net iets meer
). Vermits ik recent ben begonnen kan ik natuurlijk niet oordelen over de commentaren in de zomermaanden.
Geen problemen met de bepijling?? Dan hebben de diestse MTB clubs de handen uit de mouwen gestoken waarschijnlijk om de route weer in orde te maken want in de zomer was die ronduit slecht te noemen. Het had meer iets van een zoektocht als je de route niet van buiten kent zoals ik. Dit kan ik alleen maar toe juichen want de route op zich is zeer knaptim007 wrote:Heb de vaste route gebruikt om te zien wat ik waard ben als absolute beginneling (nog nooit op een MTB gezeten) en heb geen enkel probleem gehad met de bepijling (met het op de adem trappen net iets meer). Vermits ik recent ben begonnen kan ik natuurlijk niet oordelen over de commentaren in de zomermaanden.
Dan zal ik in het kort weer present zijn...
Ter info, er bestaat al een topic over Diest
Vanaf heden wordt/is Diest ook een Bloso parcours
Op het moment zijn de technische diensten bezig met de nieuwe palen en pijlen te hangen
Officiele opening waarschijnlijk in maart
Met aansluitingen op Bekkevoort, Scherpenheuvel, Lummem en Halen
De 4 Diestse MTB clubs blijven het onderhoud uitvoeren
Op het moment zijn de technische diensten bezig met de nieuwe palen en pijlen te hangen
Men excuses ik anwoorde gewoon,misschien kunnen de modjes een slotje leggen op deze???Beny wrote:Ter info, er bestaat al een topic over Diest
Een dikke duim voor Bloso en de 4 Diestse MTB clubs...