Aldi action camera

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Bolleke
Mountainbiker

Sportcam

Post by Bolleke »

Beste Bikers,

Heeft er iemand al met een Drift HD versie gewerkt,zoja wat zijn de bevindingen van het toestel?
Kost ten slotten een bom geld.

http://www.x-sportscam.nl/cameras/drift ... ft-hd.html
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Hallo,
hier dezelfde vraag. Daar deze relatief nieuw is, is er maar weinig info op het
net te vinden.
Daar ik niet zoveel van deze zaken afweet, is de vraag of een toestel met deze
specificaties (en prijs) voldoet om er plezier aan te beleven.

http://shop.conrad.be/hobby/outdoor/out ... 60606.html

grt. jo
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Nog niet met een Drift HD gewerkt, maar ik weet wel dat het Syndicate team er mee werkt.

En ik weet ondertussen ook dat dat het budget is wat aan een fatsoenlijke cam moet uitgeven.
Ik heb er een paar gehad, van cheapass tot middenklasse qua prijs.
Maar dat was weggegooid geld.
Nu werk ik met een GoPro HD
on6hp
Mountainbiker

Re: Sportcam

Post by on6hp »

Bolleke wrote:Beste Bikers,

Heeft er iemand al met een Drift HD versie gewerkt,zoja wat zijn de bevindingen van het toestel?
Kost ten slotten een bom geld.

http://www.x-sportscam.nl/cameras/drift ... ft-hd.html
Nog nooit mee gewerkt maar ik denk dat dit zowat de enige is die met de GoPro kan wedijveren en zelfs wat voordelen heeft zoals remote control en display, standaard.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

En hoe is het meegevallen met de aankoop van den aldi camera?Lees maar weinig reacties.Diep teleurgesteld of heel opgetogen aant het filmen en nog geen tijd gehad voor iets te posten?
Het beeldkwaliteit op een van de vorige post is toch goed.
david134
Mountainbiker

Post by david134 »

ik heb er ook 1 gaan halen toen in de aldi maar nog geen tijd gehad. :-)
Ozz
Mountainbiker

Post by Ozz »

Icebreaker wrote:
kawa wrote:Den Aldi, daar koopt ge eten, drinken, schoonmaakprodukten enzo.... als ge de Colruyt/Delhaize/GB nie weet liggen..
Fotocamera's, filmmateriaal en computers koopt ge gewoon in een speciaalzaak en niet in de rek naast de potekes en ertekes...

mijn gedacht. :wink:
Mijn gedacht is dat ge computers e.d. zeker en vast wél in den aldi moogt kopen! Vaak zijn het goede onderdelen die erin zitten. Als ge in den aldi iets ziet staan dat 20 tot 30% goedkoper is dan een merkproduct, dan moogde erin geloven dat het goed spul is. Doordat zij massa's aankopen krijgen ze gewoonweg vele lagere prijzen. En dan plakken ze daar "medion" op en klaar. Vanaf dat ge naar dingen gaat die 50% of meer goedkoper zijn dan elders, dan moet ge eraan denken dat de kwaliteit ook minder zal zijn.

Maar een android tablet van 400€ zoals er laatst een was, of een computer van 700€ e.d., die kan je gerust in den aldi kopen. Dat is zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wel weten, als ge iets in den aldi koopt moete nadien ni in de pc winkel gaan aankloppen als ge problemen hebt é. Ge gaat met ne canyon ook ni naar de fietsenwinkel die ge hebt afgewezen omdat die 20% duurder zijn... (Alleja, ge kunt da doen, maar dan geef ik ze geen ongelijk dat ze doortellen in hun uren)
schrap die eerste alinea maar.
Voorbeeldje van hun trukken zijn dat ze er bv een i7 cpu in steken maar dat deze de minst snelle is uit het i7 gamma... Er bestaat wel degelijk verschil in processors van hetzelfde type en mensen die dat niet weten denken dat ze met de snelste pc naar huis gaan terwijl die cpu's per stuk 500 tot 1500€ kunnen kosten.
Zit dus wel degelijk een serieuse adder onder het gras.
Ook dacht ik dat de moederborden geen uitbreiding van het geheugen aankunnen. En hoeveel extra PCI sloten hebben die nog over? Zijn allemaal dingen waar men meestal pas achteraf op uit komt.

Als je een klein budget hebt, ga dan naar een winkel en laat hem daar samenstellen. Voor je 700€ zal je op zijn minst een even goede pc hebben als die uit de Aldi met dat verschil dat deze uitbreidbaar zal zijn en de winkelier er met plezier zal naar kijken als er iets aan mankeerd! Geen merkpc's kopen van Dell, Sony of dergelijke, daarin zitten dezelfde onderdelen als dat je hem laat samenstellen, alleen betaal je daar nog eens de naam bij.

my 2c
Ozz
Mountainbiker

Post by Ozz »

btw, heb die MP3 speler gaan halen voor op mijn werk en doet het perfect! Wel nogal scherp van geluid maar is goed genoeg om in het stof mee te lopen.

Voor zo'n dingen, ok...
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Hoe zit het nu met die cameraatjes van den Aldi? Zijn ze wat waard geweest of zerre toch in't zak gezet voor €30?

Mojo
Bad Pritt
Mountainbiker

Post by Bad Pritt »

Ozz wrote:

Als je een klein budget hebt, ga dan naar een winkel en laat hem daar samenstellen. Voor je 700€ zal je op zijn minst een even goede pc hebben als die uit de Aldi met dat verschil dat deze uitbreidbaar zal zijn en de winkelier er met plezier zal naar kijken als er iets aan mankeerd!
klopt niet.
pc's uit de aldi zijn prijs/kwaliteit totaal niet te kloppen en zijn meestal ook supercompleet uitgerust qua aansluitmogelijkheden.
Bij de volgende aanbieding mag je eens een voorbeeld geven van een vergelijkbare pc uit een computershop, je komt minstens 100 euro duurder en hebt een pak aansluitmogelijkheden minder.

Enige reden om geen pc uit de aldi te kopen is als je echt maximum performance wil, maar dan spreken we over totaal andere prijzen

garantie bij aldi is ook drie jaar ipv twee
bij defect pc opsturen (gratis) en een weekje later terug
Post Reply